Tag 15 dziwnych pytań.

Hej kochani <3
Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem 15 dziwnych pytań. Wiecie, że lubię robić tagi, a że pisałam posty z tego tygodnia wcześniej, ponieważ jak wiecie jestem w Wiśle na feriach i nie miałabym czasu, a nie chciałabym Was zostawiać z niczym to napisałam coś co idzie mi dość szybko : )

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
 Moi rodzice zawsze mówią na mnie Jula...
2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
 Nie, chyba nie.
3. Czy masz dziwne fobie? 
 Strasznie boję się os,pszczół i pająków.
4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
 Nie zważam na to czy ktoś jest w domu czy nie. Zawsze śpiewam, a co do piosenki to nie ma  takiej, żebym ukrywała, że jej słucham.
5. Co Cię najbardziej irytuje?
 Chamstwo, egoizm.
6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
 Tak lekko ruszam nogą jak się denerwuje, albo niecierpliwe się. Nie wiem jak to nazwać.
7. Po której stronie łóżka śpisz? 
 Po środku.
8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
 To był taki brązowy miś. Mam go jeszcze, tylko nie wiem gdzie. Nie miał imienia.
9. Jaki napój zawsze zamawiasz w Starbucks? 
 Nie zamawiam napojów w Starbucks'ie.
10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale nigdy się do niej nie stosujesz?
 W sumie nie wiem. Chyba nie ma takiej zasady.
11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
 Zależy po której stronie leci woda.
12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
 A zrobienie rulonika z języka się liczy?
13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
 Pizza.
14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie / wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
  Często mówię "nothing" i ogólnie coś po angielsku.
15. W czym śpisz?
 Różnie. Czasem w piżamie, czasem w jakiejś luźniej bluzce i legginsach/spodenkach.


To by było na tyle z tego tagu. Piszcie w komentarzach Wasze odpowiedzi do tych pytań, albo dajcie linki do swoich postów/filmików z tym tagiem. Chętnie zobaczę. Piszcie mi też co chcielibyście zobaczyć na moim blogu.
Paa ; *

*giveaway*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts