Informations.

Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was trochę informacji.
Jutro rano wyjeżdżam do Wisły i będę tam do niedzieli, więc żeby nie
zostawić Was z niczym napisałam już posty, które będą dodawane co drugi
dzień. Mam nadzieję, że uda mi się tam zrobić jakieś fajne zdjęcia i
oczywiście pojeździć na snowboardzie. Właśnie co do zdjęć. Jestem
trochę rozczarowana, ponieważ w moim mieszkaniu przez ten tydzień
słońce tak źle padało, że nie mogłam ich zrobić.
Próbowałam, ale wychodziły okropne, a w planach miałam lookbook
właśnie z tego tygodnia. Chciałabym Was też przeprosić za to, że w
sumie nie za często są tu zdjęcia mojej osoby, ale nie mam,tyle czasu na
robienie zdjęć do każdego posta. Mimo wszystko postaram się to zmienić.


No to chyba na tyle z informacji. Jeśli macie jakieś rady, uwagi, pomysły
co bloga i postów piszcie w komentarzach. Właśnie!  Komentarze, dzięki nim mam   ochotę  dalej prowadzić bloga, więc proszę komentujcie,bo to na prawdę dla mnie  wiele znaczy.

Do następnego postu ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts