Mały Giveaway !


Hej kochani <3
Bardzo się cieszę, że komuś podoba się to co tutaj piszę i chciałabym Wam dzisiaj podziękować.
Za co ? Za 121 obserwatorów (103 blogger, 18 google+).
Bloga mam od miesiąca i 12 dni, więc dla mnie przynajmniej i tak dużo się Was nazbierało.
Z tej okazji mam dla Was mini GIVEAWAY !


Co dla Was przygotowałam?
Wygrają 2 osoby, które odstaną jedną z dwóch wybranych pomadek- Baby Lips lub Carmex.
W przypadku Baby Lips możecie wybrać jaką chcecie, a Carmex w tubce, ale rodzaj też wybieracie sami ! 


Co musicie zrobić? 
* Oczywiście zaobserwować mojego bloga 
* Skomentować 2 inne wybrane posty na moim blogu. Komentarze dodane przed utworzeniem konkursu się    nie liczą !
* Napisać w komentarzu pod tym postem nazwę konta, z którego obserwujecie mojego bloga, którą z        pomadek wybieracie, swój adres email i tytuły dwóch postów, które skomentowaliście.

Wszystkie warunki będą sprawdzane. Jak wspominałam wygrywają dwie osoby. 
Zwycięzców wybiorę 8 lutego !
Powodzenia ; * 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts