LBA part2.

Hej kochani <3
Zostałam po raz kolejny nominowana do LBA . W sumie to dwa razy, ale nie potrafię znaleźć jednego :c
Ten post już był tylko z innymi pytaniami, więc nie będę drugi raz wymyślała pytań i osób, które nominuję, ponieważ nie mam pojęcia kogo bym jeszcze miała nominować. Zdecydowałam się na ponowne napisanie LBA, ponieważ wiecie, że uwielbiam odpowiadać na pytania, ale postaram się napisać dla Was dzisiaj coś jeszcze. Nominowała mnie *Kamila* : )

1.Ile czasu spędzasz dziennie korzystając z internetu? 
Noo z 2-3 godziny, a czasem więcej, jak mi się nudzi.
2.Kim jest Twoja ulubiona blogerka?
Nie mogę wybrać jednej, bo są cztery. Lucy , Agata , Patrycja , Cathen
3.Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiracje czerpię z innych blogów,a czasem z życia (mam pare takich pomysłów).
4.Lubisz swój pokój ?
Tak, ale chciałabym mieszkać w domu i zrealizować moje pomysły w większym.
5.Jesteś raczej gadułą czy cichą myszką? 
Zdecydowanie gadułą.
6.Lubisz się wyróżniać ? 
Tak, ale w sumie jak na razie rzadko to robię.
7. Skąd pomysł na założenie bloga ? 
Chęć robienia czegoś ciekawego w internecie.
8.Czy Twoi znajomi wiedzą o Twoim blogu?
W sumie to link jest na asku , więc zależy, ale nie które osoby na pewno wiedzą.
9.Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny ?
Hmm.. W-F xd 
10. Jak lubisz spędzać swój wolny czas? 
Z przyjaciółmi.
11.Masz już postanowienia noworoczne? 
Mam.

No więc to wszystko. Jeszcze dziś dodam posta, a jak nie to jutro dodam dwa posty : ) 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts