Kim jest Babcia?


Hej kochani <3
Jak wiecie dziś mamy Dzień Babci. Wpadłam na ten post sama. Nie widziałam jeszcze takiego posta u innych blogerek i mam nadzieję, że z przyjemnością go przeczytacie : )

Kim jest Babcia ?


Babcia jest kochana.
Babcia zawsze nas zrozumie.
Babcia zawsze nam pomoże
Babcia zajmowała się nami od początku naszego życia.
Babcia pilnuje żebyśmy nie chodzili głodni (czasem trochę za bardzo : ) )
Babcia wprowadza Nas w świat bajek.
Babcia śpiewała Nam kołysanki.
Babcia pomagała, gdy mieliśmy kolki.
Babcia piecze przepyszne ciasta i ciasteczka.
Moja Babcia dostanie ode mnie kwiatek ze zdjęcia, ale najpierw do trochę przyozdobię : )
Babcia zawsze się wstawia za wnukami.
Babcia czasem Nas trochę rozpieszcza.
Babcia nigdy nie gardzi, chociaż wie, że zrobiliśmy źle.
Babcia zawsze doradzi.
Babcia opowie różne historie z przeszłości.
Babcia po prostu ma złote serce.

Piszcie kim dla Was jest Babcia ? Co przygotowaliście dla Waszych Babć ? 
Piszcie w komentarzach .
Do jutra ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts