Anti boyfriend tag.


Hej kochani <3
Dzisiaj przychodzę do Was z postem Anti boyfriend tag. Co to jest ? Blogerki lub youtuberki posiadające swoją drugą połówkę robią Boyfriend tag, a te, które jej nie mają robią Anti boyfriend tag. 
Chciałam, żeby były jakieś moje zdjęcia, ale że światło w pokoju mam ostatnio okropne i żadne zdjęcia nie wychodzą, to w tym poście zdjęcia nie mnie, ale mojego autorstwa.
Bez dalszego przeciągania przejdźmy do tagu : )

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz w chłopaku?
  Na pewno musi być szczery.
2. Jakie cechy powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
 Chamstwo, popisywanie się przed kumplami.
3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw? 
 Chyba są to oczy i włosy.
4.Opisz wymarzoną randkę.
 Nie mam czegoś takiego, ale musiałoby być to coś, co zapamiętam na dłuugo.
5.Kim byłby  Twój sławny chłopak? 
  Neymar Da Silva Santos Junior <3
6. Przez co zakończyłabyś związek?
 Przez zdradę lub ciągłe kłamstwa chłopaka.
7.Jakiego koloru lubisz oczy lub włosy?
 Hmm... W sumie nie ma to dla mnie znaczenia, ale brązowe włosy i niebieskie oczy <3
8.Kupuje Ci prezent. Co to jest?
  Wielki miś <3
9.Ulubiony typ chłopaka?    
 Czuły i kochający przede wszystkim.

No to na tyle z tego tagu : )
Przypominam o giveaway'u *klik*
Do następnego postu ; * 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts