#BackToSchool ♥ TAG 15 pytań o szkole

Hej kochani ♥
Ten post miał się pojawić w piątek, ale niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć, a przez weekend nie miałam aparatu.
Zaczynam serię Back To School. Będą 3 posty tego typu.
Następny pojawi pojutrze ! Dzisiaj mam dla Was TAG 15 pytań o szkole. Mam nadzieję, że się spodoba. Zapraszam.


1. O której wstajesz do szkoły ?
 Jeśli mam na 8.00 wstaje o 6.30, a jak na 8.50 to o 7.30
2. Ulubiony nauczyciel ? 
 Z niemieckiego albo w-f. Nie umiem się zdecydować.
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ?
Trudno mi to oceniać. Nie wiem.
4. Czy masz w klasie/szkole grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym ? 
Mam grupę bliskich osób, ale nie widzę problemu zadawania się też z innymi osobami.
5. Plecak, torebka czy tornister.?

Plecak lub jeśli mam mniej książek to torba.
6. Czy malujesz się do szkoły.?
Tusz i ewentualnie korektor. Tak, jak zawsze.
7. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki.?
Zazwyczaj spodnie.


8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki, itd.).?
Bransoletkę mam praktycznie zawsze na ręce, łańcuszki czasem, a kolczyków praktycznie wcale nie noszę.
9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś świadectwo z czerwonym paskiem.?
Tak.
10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie.?
Jem. Chyba, że mam mało lekcji, to zdarza się, że nie.
11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie.?
Biologia.
12. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem, samochodem.?
Chodzę pieszo.
13. Zmieniasz buty w szkole.?
Zazwyczaj biorę tylko przed w-f'em inne buty, chyba, że w zimę czasem przebieram.
14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole.?
Lubię, chociaż czasem mi się nie chce.
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą.?
Bardziej za osobami z klasy, niż za szkołą.



Tak więc to by było na tyle z tego TAGu. 
Zaczęliście już serię Back To School na swoich blogach ? 
Pisaliście ten TAG ? Podawajcie linki w komentarzach.
Do środy ;*



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts