LBA part 6

Hej kochani <3
Pisałam Wam wczoraj, że posty będą co drugi dzień, ale mam dziś trochę czasu i zauważyłam, że zostałam nominowana do Liebster Blog Awards przez *Sarę*. Wiecie, że lubię odpowiadać na pytania, więc pomyślałam czemu nie? Nie będę się rozpisywać jeszcze raz co to jest LBA tylko zapraszam do tego *posta*

1.Jak masz na drugie imię ?
Iwona.
2.O czym często myślisz?
O przeszłości i przyszłości.
3.Czy lubisz swój wygląd?
Średnio.
4. Jesteś za operacjami plastycznymi?
Nie. Jeśli już to medycyna estetyczna, ale niezbyt i tak.
5.Jaka jest twoja ulubiona fryzura?
Rozpuszczone włosy.
6.Co najbardziej cenisz w przyjaźni?
Szczerość, zaufanie, to, że mogę polegać na przyjaciołach w każdej chwili i o każdej godzinie.
7.Wolisz trampki czy adidasy?
Trudno wybrać.
8.Jaką masz ulubioną piosenkę?
Post niżej. 
9.Ile masz dziurek w uchu?
W prawym 2, a w lewym 1.
10.Ulubiony blog?
11. Lubisz czytać? Jeśli tak, to jakie książki najbardziej? 
Lubię. W sumie nie mam swojego ulubionego typu. Jak na razie często czytam książki o zawodnikach FC Barcelony.

No to na tyle. Nie będę wymyślała znowu pytań ode mnie, ponieważ nie mam w sumie pomysły kogo nominować. Takie pytanko jeszcze. Kiedy macie ferie i jakie plany ? Piszcie w komentarzach.
Do następnego postu ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts