Podsumowanie 2013r.


Heej kochani <3
Na początku chciałabym Was przeprosić, że wczoraj nie było posta, ale nie miałam czasu go dodać. Chciałabym też zaznaczyć, że jak wiemy zaczyna się szkoła i posty zapewne nie będą codziennie, ale będę się dla Was starała pisać jak najczęściej : )


Chciałam właśnie zrobić takie podsumowanie, ale nie miałam za bardzo na nie pomysłu, więc po przeczytaniu posta i spytaniu się Patrycji wykorzystałam pytania z jej bloga.*klik* 
Uwielbiam odpowiadać na pytania, więc tagi i takie rzeczy to jest coś dla mnie. 

Co najlepszego spotkało Cię w 2013r? 
Hmmm ciężko wybrać. Chyba odnowienie przyjaźni z Darią i poznanie jednej osoby, która bardzo dużo zmieniła w moim życiu.
Najlepsze wspomnienie? 
Weekend na wsi z przyjaciółką <3
Największy sukces osiągnięty w tym roku?
No blog, bo mam go 22 dni, a jest Was 52 <3 Ktoś może powiedzieć, że mało, ale dla mnie to wiele znaczy i dziękuję Wam za to <3
Co najbardziej się w Tobie zmieniło?
Wygląd. No i co chwilę w sumie tak mało zauważalnie, ale trochę zmienia mi się styl.
Najlepsza rzecz jaką Ci się udało kupić?
Trudno wybrać taką rzecz, ale bardzo się cieszę z zakupu koszulki klubowej z Barcy.
Co sądzisz o 2013 roku?
Pełen sprzeczności, dobrych i złych chwil.
Czy masz jakieś postanowienie na 2014 rok?
Tak mam, ale chyba zachowam je dla siebie.
Masz jakieś zdjęcia z 2013r? 
Pewnie, że mam i to bardzo dużo.

Dobra, więc to na tyle. 
Piszcie w komentarzach jaki dla Was był rok 2013.
Do następnego postu <3

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts