Natural energy drink.


Hej kochani <3
Przepraszam, że tyle nie pisałam, ale nie miałam zbytnio humoru, więc postanowiłam, że nie będę pisała, bo post wyjdzie taki "na odwal się" bo muszę, a wcale nie muszę, bo to przecież hobby : )
Dzisiaj mam dla Was coś co może Was zaciekawi.
Otóż wiele ludzi pije te sklepowe energetyki, które mają w sobie same emulgatory, kofeinę , cukier i mnóstwo kalorii. Jasne, ja czasem też kupię sobie energy drinka, ale to się bardzo rzadko zdarza.
Co w takim razie zrobić, aby pobudzić organizm czymś innym niż sklepowym energetykiem lub kawą ?
Moja odpowiedź to "energy drink", który możecie przygotować sami w domu : )


Co jest Wam potrzebne na jedną szklankę ? 
* 0,5 czerwonego grejpfruta 
* 0,5 cytryny
* łyżeczka miodu
* wrzątek

Co musicie zrobić ? 
Trzeba wycisnąć sok z grejpfruta i cytryny, wlać do szklanki, zalać wrzątkiem i dodać łyżeczkę miodu (chyba że ktoś woli więcej). Dodaje energii ? Dodaje, a na dodatek bardzo dobrze smakuje i jest zdrowe : )
U mnie w domu robimy taki "energetyk" do dzbanka i w ciągu dnia zastępuje nam to herbatę.

Jak smakuje?
Jest to podobne do bardzo aromatycznej herbaty owocowej i naprawdę jest baaardzo dobre.

Piszcie czy podoba Wam się ten pomysł i czy może spróbujecie : )

Paa ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts