Pytania od Was


Heej <3
Jak widzicie kolejny post, w którym odpowiadam na pytania i bardzo Was za to przepraszam, że pojawiają się tak często, ale znów zostałam nominowana do LBA, tym razem przez *Magdę*  i *Anię*, ale żeby to nie było samo LBA to dołączę też pytania od Was.

Pytania od Was : 
1.Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
Zainspirowały mnie Lucy i Agata . Chciałam też coś osiągnąć w internecie, tak jak one.
2.Kogo oglądasz na yt?
3.Lubisz filmiki modowo-urodowe?
Pewnie : ) 
4.Może dodasz posta z nowymi ubraniami, biżuterią itp. ?
Spoko, jak tylko będę miała coś nowego, czego tu nie ma. 
5.Jakie czytasz blogi?
Jej bardzo dużo tego, ale w poprzednim LBA są ulubione wstawione.
6.Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Pisałam już. Chęć robienia czegoś w internecie, ale to będzie też taka moja pamiątka. 
7.Masz jakieś blogowe autorytety?
*klik* zobacz drugie pytanie : ) 
8.Czy blogowanie sprawia ci przyjemność?
Pewnie. Inaczej bym tego nie robiła. Ale największą przyjemność mi sprawiają Wasze komentarze <3
9.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Spędzam go najczęściej z przyjaciółmi.
10.Jak długo masz bloga?
Od 10 grudnia 2013r.
11.Jaką piosenkę lubisz obecnie?
12.podaj link aska

Stwierdziłam, że jednak LBA zrobię w osobnym poście jutro,
bo 34 pytania w jednym poście to trochę za dużo : ) 
Jutro też w takim razie będą dwa posty.
Paa ;* 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts