Snowboard & ski inspirations

Hej kochani <3
Pod ostatnim postem z inspiracjami były komentarze, że mam robić takie posty co tydzień, więc dzisiaj kolejny taki post ! Czemu akurat nasty i snowboard ? Pewnie dlatego, że mam teraz ferie i we wtorek wybieram się na tydzień do Wisły właśnie po to, żeby pojeździć. Kolejnym powodem jest to, że snowboard to taka moja pasja trochę. Nie umiem jeszcze zbyt wiele, ponieważ jeżdżę dopiero drugi rok, ale uwielbiam to i w przyszłości chciałabym nie tylko jeździć, ale też wykonywać jakieś triki. Ciekawe czy wyjdzie ?
Bez dalszego przedłużania zapraszam na inspiracje.




źródło tubmlr i google

Tymi inspiracjami chciałam Wam też pokazać, że narty i snowboard są nie tylko sportem, ale można fajnie fotografować swoje wyczyny. Specjalnie nie wybierałam zdjęć, gdy jakaś osoba robi triki, ponieważ chciałam pokazać, że nie tylko to nadaje się do uwiecznienia. Takie proste sposoby, a jak pięknie wyglądają. Piszcie jakie chcielibyście inspiracje/
Paa ; *

 *giveaway*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts