Liebster Blog Award

Hej kochani <3
Dzisiaj miał być inny post, ale Karolina *klik* zmieniła moje plany, ponieważ nominowała mnie do Liebster Blog Award. Powiem Wam, że bardzo mnie tym zaskoczyła i serdecznie Jej dziękuję : )


Nominację LBA otrzymuje się od blogera, który uznał, że dobrze wykonaliśmy swoją "robotę". Odbywa się to miedzy mniej znanymi blogerami i jest też możliwością do "rozsławienia" bloga. Jeśli ktoś nas nominuje do LBA zadaje pod swoim postem 11 pytań, na które trzeba odpowiedzieć. Potem nominuje osoby wybrane przez siebie i zadaje swoje 11 pytań.

1.Co sądzisz o fałszywych przyjaźniach?
Moim zdaniem taka przyjaźń to nie przyjaźń. Tak jak mówi się, że miłość jest toksyczna, to moim zdaniem przyjaźń też może taka być.
2.Jaki preferujesz styl ubierania?
Nie mam jakiegoś określonego stylu. Ubieram się w to co mi się podoba. Łączę ubrania jak chcę. Raz na sportowo, raz bardziej dziewczęco. Po prostu różnie : )
3.Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga?
Już dawno chciałam to zrobić, ale nie miałam na tyle czasu. Chciałam robić coś w internecie, co będzie się podobało innym ludziom, ale też będzie fajną pamiątką. Kiedyś będę wracać do swoich pierwszych postów i mile wspominać: )
4.Czy masz zwierzęta w domu?
Niestety nie, ale chciałabym mieć psa. 
5.Jakie owoce preferujesz?
W sumie chyba lubię wszystkie owoce, ale najbardziej borówki amerykańskie.
6.Jaki masz model telefonu?
Sony Xperia E dual
7.Czy uprawiasz jakiś sport?
Tak żebym chodziła na treningi w jakimś klubie to nie, ale chodzę na sks z siatkówki i piłki ręcznej.
8.Motto życiowe
" Stay strong " 
9.Jaki gatunek muzyki preferujesz?
Najczęściej RAP.
10.ulubiony film
"This Is Us" , " 3 Metry nad Niebem", " Tylko Ciebie Chcę ", " Titanic"
11.jak spędzasz swój wolny czas?
Bloguję, słucham muzyki, wychodzę/jadę gdzieś z przyjaciółmi/rodzicami.

NOMINUJĘ:
http://loczekjb.blogspot.com/
http://sweeeeet-life.blogspot.com/

MOJE PYTANIA : 
1.Co uważasz o homoseksualistach?
2.Masz rodzeństwo?
3.Należysz do jakiegoś fandomu? Jakiego
4.Jak nazywają się Twoi przyjaciele ?
5. W jakiej miejscowośii mieszkasz?
6.Jakie jest Twoje ulubione zwierze ?
7. Twoja ulubiona piosenka na ten moment ?
8. Jaki film ostatnio obejrzałaś ?
9.Jaki masz aparat ?
10. Masz rodzeństwo ?
11. Mieszkasz w domu czy w bloku ? 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts