CNŚ 11/11 OOTD

to zdj powstało przypadkowo ale ok xd

Hej kochani <3 
Przepraszam , że wczoraj nie było posta, ale miałam zły humor i nawet nie miałam ochoty go pisać, a takie posty napisanie " bo muszę " nie są potem takie fajne . 
Wczoraj miał być post " Jak to u mnie wygląda " , który pojawi się jutro . Najprawdopodobniej jutro będą 2 posty. Ten, o którym wspominałam i " What I got for Christmas " , czyli co dostałam na święta. Dziś pokażę Wam w co jestem ubrana, ponieważ weszłam tylko na chwilkę napisać posta i zaraz mykam znowu pomagać mamie .
sinsay

Kupiony w house (jeszcze znajdziecie)






















Chciałabym Wam też życzyć wesołych świąt, góry prezentów, świątecznej atmosfery i spełnienia wszystkich marzeń <3
Piszcie jak Wam się podoba OOTD .

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts