CNŚ 4/11 ♥ Winter ♥ Must ♥ Haves ♥


Hej kochani ! 
Dzisiaj mam dla was moje Winter Must Haves . Więc bez zbędnego rozpisywania się przejdę do rzeczy . 

1. Herbata / kakao
Kto nie lubi napić się gorącej herbaty lub kakao po przyjściu do domu ? Jest to świetny i smaczny sposób na rozgrzanie się po zimowym spacerku .

2. Ciepłe skarpetki
Kolejny sposób  , aby rozgrzać się choć trochę po przyjściu z zimnego dworu . Ja osobiście uwielbiam ciepłe skarpetki i chodzę w nich po domu i w nich śpię . 

3. Ciepły koc 
Po prostu uwielbiam usiąść z kubkiem gorącej herbaty przykryta ciepłym , milusim kocykiem i obejrzeć coś w telewizji . Wtedy jest tak bardzo przyjemnie . Ostatnio widziałam bardzo ładny i cieplutki kocyk w home&you , ale niestety nie udało mi się go zakupić :c

4. Swetry i bluzy ♥
Noo chyba każda dziewczyna , albo chociaż większość zgodzi się ze mną , że nie ma nic lepszego na zimę niż ciepły sweter lub bluza. Wiele z nich wygląda naprawdę przesłodko , a do tego sprawiają , że jest nam ciepło . Czego więcej chcieć ? 

5. Komin / szalik , rękawiczki i czapka .
To już na pewno jest Must Have na zimę . Przecież to właśnie dzięki tym przedmiotom jest nam o wiele cieplej w te zimowe dni . Osobiście wolę kominy , a z czapek uwielbiam beanie <3 

6. Dobry film 
Zimowy wieczór pod kocykiem z herbatką lub kakałkiem przy zapachu świeczek oglądając film . Moje ulubione zajęcie w te ponure i zimne wieczory . W ten weekend mam zamiar obejrzeć film "Elf" , ponieważ wiele osób go poleca . Na pewno napiszę wam jaka jest moja opinia na temat tego filmu .

7.Pomadki i kremy 
W zimę nasza skóra wysycha i zaczyna pękać . Jest na to sposób. Uwielbiam używać pomadek i kremów , bo po nich moja skóra czy usta są gładkie i przyjemne . W najbliższym czasie mam zamiar zakupić pomadkę, która w końcu przywędrowała do Polski - Baby lips. Też ją ocenię na blogu.

8.Książka 
Zimowe wieczory nie zawsze spędzamy przy oglądaniu filmów . W końcu ile można patrzeć w ten telewizor? Polecam też czytanie książek . Tematyka to już wasz wybór : )

To już wszystkie Must Haves , które wpadły mi do głowy . Piszcie w komentarzach co jest waszym Must Have na zimę . Mam nadzieję , że post się podobał . Do jutra ;*

Zapraszam na konkurs
http://mercyandlulu.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczny.html?spref=fb

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts