CNŚ 2/11 winterlicious tag



Hej kochani <3 
Dzisiaj mam trochę mało czasu , ponieważ dopiero wróciłam ze sklepu i mam jeszcze
 pare rzeczy do zrobienia , więc przygotowałam dla was Winterlicious tag ! 



1) Ulubiony zimowy produkt do ust 
1)

2) Najczęściej ubierana część garderoby w zimie 
2) Kurtki i swetry/bluzy
3) Najczęściej ubierane akcesoria 
3) Beanie
4) Ulubiony zapach/świeczka na zimę 
4) Pieczone jabłko z cynamonem lub kawa z przyprawami <3
5) Ulubiony zimowy napój
5) Herbata 
6) Ulubiony Świąteczny film 
6) Nie mam . 
7) Ulubiona Świąteczna piosenka 
7) " All I  want for Christmas is you "
8) Ulubiona zimowa przekąska/potrawa 
8) Bożonarodzeniowe makówki  albo pierniczki <3
9) Twoja ulubiona ozdoba Świąteczna na ten rok 
9) Lampki + Aniołki
10) Co jest na pierwszym miejscu na Twojej liście do " św. Mikołaja " 
10) Torba
11) Jakie są Twoje plany na tegoroczne Święta
11) W domu z Rodziną 

Mam nadzieję , że post Wam się podobał . Niestety nie miałam czasu napisać czegoś dłuższego , ale myślę , że jutro uda mi się napisać coś dłuższego i może ciekawszego .
Do jutra ;* 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts