CNŚ 5/11 Opinia na temat Baby Lips .


Hej kochani ! 
Dzisiaj przychodzę do was z opinią wysławionej przez zagraniczne youtuberki  pomadki Baby Lips.
Tak jak pisałam wczoraj miałam zamiar ją zakupić . Dzisiaj nadarzyła się okazja do jej kupna. Od razu jak odeszłam od kasy ją otwarłam i wypróbowałam . Bardzo szybko nawilża usta . Trzymie się dość długo , ale 8 godzin nawilżenia , jak mówi producent to przesada. Ja posiadam jedną z sześciu pomadek - Mint Fresh. Nie dość , że pomadka się sprawdza , posiada jeszcze słodkie opakowanie . Miłym zaskoczeniem było to , że gdy weszłam do Rossmana zobaczyłam , że są na przecenie z 9,99 na 8,49 . Niby tylko 1,50 zł , ale zawsze coś . Jeśli się wahacie czy ją kupić to powiem wam , że tak. 


Jutro postu nie będzie , ponieważ wyjeżdżam jutro o 5 rano i wrócę jakoś ok. 24 , ponieważ jadę na wycieczkę klasową do Drezna i nie będę po prostu miała możliwości go napisać , więc do piątku ;* 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts