TAG: your type of music

Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla was tag your type of music. Zostałam otagowana przez *Fluffy* . Bez przedłużania zapraszam : )

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
Słucham tego co mi się spodoba. Nie mam czegoś takiego, że się ograniczam.
2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?

Rap, ale polski.
3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Jeśli chodzi o fandomy muzyczne, to nie należę do żadnego, ale uwielbiam One Direction.
4. Ulubiona piosenkarka?
Nie mam w sumie ulubionej piosenkarki.
5.Ulubiony piosenkarz?
Harry Styles chyba, jeśli już mam wybierać, a raper to Pih i Słoń.6. Ulubiony zespół?
One Direction.
7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?

W sumie to zależy od humoru.
8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?

Słoń, Zeus, Ziarecki, One Direction, Chada
9. Jaki masz dzwonek telefonu?

Aktualnie mam jakiś ten z telefonu, bo mi się karta pamięci zepsuła :c
10. Jakiej muzyki nie znosisz ?

Nie lubię zbytnio rocka i disco polo
11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?

Hmm.. tego co nagrał "What does the fox say "
12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Kocham śpiewać, ale nie potrafię.
13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Eska, RMF MAXXX
14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
4funTV
15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Miley Cyrus czasem przesadza.(bez obrazy dla jej fanek) Po prstu czasem denerwuje mnie jej zachowanie, ale piosenki jej lubię.
16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
"What does the fox say"
17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Rodzice pod względem radia albo kanałów muzycznych, a co do znajomych to trochę tak.
18. Ulubione piosenka?

Słoń&Mikser - Ania
1D - Summer Love

Więc to na tyle ! Mam nadzieję, że TAG Wam się podobał. Otagowuję wszystkich, którzy chcą napisać taki tag : )


Paa ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts