#25 faktów o mnie


Hej ! 
Jest to pierwszy post na moim blogu więc będzie to tag 25 taktów o mnie , żebyście mnie trochę lepiej poznali. 

1.Mam na imię Julia.
2.Mam 13 lat.
3.Kocham zwierzęta.
4.Jestem jedynaczką.
5.Chciałabym mieć psa.
6.Chodzę do klasy językowej.
7.Urodziłam się w marcu
8.Lubie śpiewać , choć nie potrafię .
9. Mam 3 przyjaciół.
10.Jestem Lucynator <3
11.Uwielbiam One Direction.
12.Słucham rapu.
13.Dobrze się uczę .
14.Trenowałam 2 lata koszykówkę.
15.Jestem strasznie niska.
16.Mam alergię .
17. Powinnam nosić okulary do szkoły , do komputera, telewizji i do czytania , ale zazwyczaj tego nie robię .
18.Śpię na materacu od 3 miesięcy , bo sprzedałam łóżko i czekam na nowe.
19.Jestem towarzyska.
20.Nie lubię jak ktoś przy mnie pali.
21.Jestem tolerancyjna.
22.Czasem mam głupie pomysły.
23.Uwielbiam coś typu DIY.
24.Wczoraj pisałam z moją Idolką <3
25.Jestem szalona .


Więc tak jak obiecałam 25 faktów o mnie jest . Mam nadzieję , że wam się podobało . Komentujcie i obserwujcie . Miłego wieczoru ;* 


nie wiem czemu , ale macie zdjęcie obiektywu xd

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts