CNŚ 3/11 Porządki Świąteczne

Hej kochani ! 
Dzisiaj mam dla Was posta na temat porządków świątecznych . Wiele osób nie ma pomysłu na zorganizowanie swoich rzeczy , więc mam dla was pare pomysłów .

1. Tablica
np. korkowa . jest wiele fajnych pomysłów na zorganizowanie bardziej czasu i zapamiętanie czegoś za pomocą tej tablicy . Można też na niej przywiesić zdjęcia , kartki świąteczne lub zrobić samemu swój włąsny kalendarz adwentowy. Myślę , że jest to super pomysł i sama robiłam coś takiego tylko , że DIY , ale na razie nie mam farby i jak ją skończę to wam pokażę.
Ja robiłam coś w tym stylu , ale jako tablicę , a nie kalendarz adwentowy.

2.Pudła/pudełka 
Ja osobiście szukałam pudeł kartonowych do mojej szafy dość długo , ponieważ mam niskie szafki i wszystkie pudła były za wysokie (chciałam duże pudło) , więc stwierdziłam , że po prostu przytnę za pomocą nożyka do tapet i powiem wam , że dobrze zrobiłam . Po włożeniu do pudeł różnych rzeczy mam 1 szafkę wolną . Teraz wiem gdzie co mam i szybko to znajduję . Podzieliłam pudła na kategorie i jest o wiele łatwiej , wygodniej i szybciej coś znaleźć . Jest to też dobry pomysł na uporządkowanie biurka.

3.Słoiki
Jak wiecie po moim tagu #25 faktów o mnie uwielbiam DIY , więc jest też coś związanego z tym . Co jest potrzebne ? Słoik i dobry pomysł . Możecie po prostu wymyć słoik , przewiązać do wstążką i wrzucić do niego , np biżuterię . Jest dużo pomysłów na słoiki . Wystarczy trochę ruszyć głową : ) 

4. Puszka 
Kolejna rzecz DIY.  Wystarczy wziąć puszkę po ,np brzoskwiniach , oderwać etykietkę , przemalować i dodać coś. Potem wystarczy Wrzucić coś do środka . sama takie coś zrobiłam i jestem bardzo zadowolona.
Mój pomysł . Piszcie w komentarzach jak się podoba .
5.Segregator. 
Jeśli macie dużo kartek i walają się gdzieś po pokoju dobrym pomysłem jest segregator , aby uporządkować swoje karteczki .

Mam nadzieję , że chociaż trochę wam pomogłam , a teraz zapraszam na
                                                 


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts