What you have to get on vacation

PL: Pewnie nie tylko ja mam takie perełki, bez których nie ruszam się z domu w dłuższą podróż. Czasem służą do zabicia czasu podczas drogi czy kąpieli słonecznych, a czasem są przydatne na co dzień. Zanim jednak przedstawię Wam moje must haves na wakacje, chciałabym podziękować Patrycji za zmianę wyglądu bloga, którą na pewno dostrzegliście. Mimo wielu przeciwności losu i ogromu czasu poświęconego na szukanie osoby, która odmieni oblicze mojej strony, w końcu się udało i możecie cieszyć swoje oczy czymś nowym. Niestety, po wyłączeniu komentarzy Google + wszystkie zniknęły, ale mam nadzieję, że wszystko szybko nadrobicie. Jeszcze raz ogromnie dziękuję, a teraz sprawdźcie, co zawsze ze sobą zabieram. 


EG: Probably not just I have that things, without I don't go on longer trip. Sometimes they are time killers when you are on the road or sunbathing, but sometimes they are useful every day. However, before I present You my must haves for vacation, I want thank Patrycja for change design my blog, which You certainly have seen. Despite many adversities and a lot of time for look after person, which change the face of my site, finally I found and you can enjoy your eyes something new. Unfortunately, after turning off the Google + comments all gone, but I hope that you'll comment all future posts. Once again thank You, and now check what I always get with me.




✗ Strój kąpielowy i szorty z wysokim stanem

Lato to czas zażywania kąpieli zarówno tych wodnych, jak i słonecznych, a do tego niezbędny jest strój. Mój, stylizowany na Triangla, był bardzo tani i jak na razie jest nienaruszony. Nie siedzimy jednak cały dzień w bikini, więc spodenki z wysokim stanem to jednocześnie modny i prosty do zestawienia patent na strój. Moja para, którą wręcz uwielbiam pochodzi z Croppa. 


✗ Swimsuit & high wasted shorts

Summer is the time of bathing in water and the sun, but for this it's necessary to have swimsuit. My, stylized on Triangl, was very cheap and how far it's intact. We aren't all day in bikini, so shorts with high waist is at the same time fashionable and easy to wear with everything. My pair, with I'm in love are from Cropp. 


✗ Plecak, okulary przeciwsłoneczne i pomadki 
Zazwyczaj wyjazdy są równoznaczne ze zwiedzaniem wielu miejsc, dlatego plecak jest wygodnym rozwiązaniem. Mój, który zabieram ze sobą wszędzie, zakupiony był w Croppie. Co do potrzeby posiadania okularów przeciwsłonecznych chyba wszyscy są zgodni. Moje to Greckie Raybany i o dziwo mam je trzeci sezon. Bez pomadek ogółem nie ruszam się z domu. W podróż zabrałam ze sobą jedną, biedronkową wersję, oraz Baby Lips Cherry Me. 


✗ Backpack, sunglasses & lip balms 

Usually the trips are synonymous with visiting many places, so backpack is comfortable solution. My, which I take my everywhere, I bought in Cropp. As for the need to have sunglasses everybody is agreed. My is Turkish RayBan and to my surprise I have them 3rd season. Without lip balms I never go out. In my trip I got one from Biedronka and Baby Lips Cherry Me.



✗ Książki

Wakacje to czas, kiedy przynajmniej ja nadrabiam zaległości pod względem czytania. Nie ma nic lepszego niż szum morza, słońce i książka w ręce. Na wyjazd do Gdańska (o którym już niedługo) zabrałam dwie, które widzicie na fotografii. 


✗ Books

Holidays are time, when I catch up on reading. There is nothing better than the sound of the sea, the sun and book in your hands. For trip to Gdansk (about which soon), I got two, which you see in the photograph.



✗ Słuchawki i power bank 

Słuchawki, zawsze biorę dwie pary. Dlaczego? Po pierwsze jak się zepsują jedne, to mam jeszcze następne, a po drugie wybieram któreś zależnie od tego, gdzie jestem i co jest wygodniejsze. Douszne, to produkcja firmy Apple, a nauszne to zakup zeszłoroczny, czyli tureckie Beats Studio. Drugą, elektroniczną rzeczą jest power bank. Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, po co i dlaczego. Mój z Allegro posiada panel solarny, dzięki czemu mogę go ładować, wygrzewając się w słońcu, czy nawet przez szybę samochodu. 


✗ Headphones & power bank 

Headphones, I always get two pairs. Why ? Firstly, when one will break up, I have one more, and secondly I choose thou hast depending on where I am and what is more comfortable. Earphones is Apple production and second I bought last year, Turkish Beats Studio. Second, electronic thing is power bank. I think anyone needs no introduction, what and why. My is form Allegro, has a solar panel, so I can charge it when I'm taking sunbath or even through the window.


Bez czego Wy nie wyjeżdżacie ? 
Without what you aren't go ? 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. oo też biorę zawsze dwie pary słuchawek, bo mi się często psują albo giną XD
    poza tym mam podobny kostium wzorowany na ten triangl ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje must have to przedewszystkim dobra playlista i uśmiech :)
    Zapraszam na nowy post, z Wiednia ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Na prawdę, bardzo ładnie zrobione zdjęcia, d tego krótko, zwinnie i na temat. Gratuluję. Nie mam opcji, muszę tu częściej zaglądać ;)

    http://grayhalls-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
      W wolnej chwili wpadnę do Ciebie i może też zostanę na dłużej.

      Usuń
  4. Podoba mi się zestawienie szortów z strojem kąpielowym.
    Ja w sumie nigdzie nie wyjeżdżam, ale pewnie klasycznie jak każdy nastolatek wziąłbym ze sobą, telefon ;)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te szorty i podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby taki zwykły wygląd bloga, a jednak mi się podoba. Lubię takie tradycyjne, bez zbędnego kombinowania.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląd jest naprawdę świetny! :) bardzo spodobał mi się ten post! :) ja pakuję baaardzo podobne rzeczy do Ciebie! :)
    pozdrawiam! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie same niezbędniki! :) Świetny post i świetny wygląd, tylko trochę się pogubiłam co mam kliknąć haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts