3 OOTDs on trip


Hej kochani ♥
Sezon wyjazdowy w pełni. Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie mam pomysłu co na siebie włożyć na podróż. Stąd dzisiejszy post. Poszperałam trochę w mojej szafie i w ogromnym upale postanowiłam wyciągnąć Darię na zdjęcia. Tworzenie ich było naprawdę bardzo zabawne, a zawdzięczamy to ludziom, którzy nas mijali, moim bieganiem po różnych miejscach, żeby się przebrać, no i naszym humorom. Patrząc na połowę zdjęć, płaczę ze śmiechu, ale nie będę się upokarzać i pokażę Wam tę lepszą część. 

Outfit 1 

sweterek - Tally Weijl / spodenki - targ / okulary - Sinsay / plecak - Cropp
Ten outfit kojarzy mi się z ciepłem. Materiałowe, krótkie spodenki dla wygody, do tego cienki sweterek. Przewiewnie, ale też nie zamarzniemy od razu, gdy kierowca postanowi zmienić pojazd w lodówkę. Okulary przeciwsłoneczne, to must have każdego wakacyjnego dnia, no i plecak, żeby pomieścić najważniejsze rzeczy. 

Outfit 2 


bluzka - Cropp / legginsy - targ / buty - Asos / plecak - Cropp / okulary - Sinsay
Kolejny, równie wygodny strój. Krótsza, luźna bluzka bardzo wygodna, legginsy dla osób, które wolą mieć coś dłuższego na nogach, lub gdy jest chłodniej. Slip ony to dla mnie idealne buty na wyjazd, dlatego użyłam ich w każdej stylizacji. Łatwo ściągnąć, łatwo założyć bez zbędnego bawienia się sznurówkami. Plecak znowu ten sam, bo to magiczna czarna dziura, która wszystko mieści. 

Outfit 3
bluzka - Cropp / dresy - Nike / buty - Asos
Ostatni outfit wykorzystam, jadąc nad morze. Najwygodniejszy na świecie. Zwykła biała bluzka i niebieskie dresy z Nike, które uwielbiam. Te same buty i plecak, który gdzieś odłożyłam. 


Która propozycja się Wam najbardziej podobała ? 
Co Wy ubieracie na podróż ? 

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts