3 summer hairstyle ideas





Hej kochani ♥
Dzisiaj mam dla Was coś, czego tu jeszcze nie było. Chciałabym Wam pokazać 3 upięcia włosów, które osobiście uwielbiam, dobrze się w nich czuje, są wygodne i nie trudne do zrobienia. Szczerze, jestem średnio zadowolona ze zdjęć. Niestety nie posiadam ani statywu, ani obrotowego ekranu, ani nawet pilota. Z brakiem tego wszystkiego, o lustrzance czy innym aparacie z trochę wyższej półki nie wspominając, robiłam te zdjęcia dobre pare godzin. Efekty nie zachwycają, ale mam nadzieję, że jakoś to przełkniecie, a za to będziecie korzystać z tych pomysłów. Zapraszam :)

♥ Kłos na boku
Upięcie, które towarzyszy mi od bardzo dawna. Zarówno na co dzień, jak i na urodziny czy tego typu spotkania. Sekret wygody podczas robienia tego cuda jest taki, że zanim zaczniecie pleść kłosa, zróbcie po prostu kucyk po boku, związując go gumką recepturką, którą potem przetniecie. Pasma z przodu luzem, jednak grzywkę podpięłam, bo za bardzo leciała do oczu. Jedna wsuwka z tyłu i gotowe. 


♥ Warkoczowa korona
Gorąco, ale nie chcesz znowu spinać włosów w zwykły kucyk ? To upięcie na pewno nie wieje nudą. Robimy po prostu francuzy po bokach głowy, tylko zaplatane od dołu, a nie jak zwyczajowo od góry. Podpinamy wszystko z tyłu na przemian i voilà.

♥ Kok z warkoczem po boku 
Bierzemy pasmo po boku głowy z przodu i zaplatamy najzwyklejszego warkocza. Poszerzamy go i spinamy z resztą włosów w najzwyklejszego koka z tyłu głowy. Mega wygodne niby zwykłe, ale jednak z jakimś ciekawym akcentem. 


Tak więc to były moje 3 pomysły na wygodne i ciekawe upięcia na lato. 
Jeśli macie jakieś swoje perełki piszcie w komentarzach. 
Do następnego :*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts