Germany in photos


Hej kochani <3
Witam Was po tygodniowej przerwie. Szczerze nie mam zbytnio weny do pisania, ani zdjęć pasujących do postu,  który mam już gotowy, ale stwierdziłam, że pokażę Wam pare zdjęć, które zrobiłam w Niemczech. Nie jestem jakimś wielkim fotografem, a nie miałam czasu jakoś bardziej się przyłożyć do tego, bo wszystkie zdjęcia, które Wam pokażę były robione podczas spacerów i moi rodzice jakoś nie chcieli na mnie czekać. Mimo wszystko 
mam nadzieję, że się Wam spodobają.





Niby tylko tydzień przerwy, a nawet nie wiem jak zdjęcia poukładać.
Mam nadzieje, że mi to wybaczycie. W najbliższych dniach
 pojawią się już bardziej dopracowane posty.
Jak Wam minęły święta ? 
Piszcie w komentarzach ; *


Zapraszam do brania udziału w ankiecie, która znajduje się po prawej stronie pod 'O mnie'




You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts