I ♥ SPRING TAG

Hej kochani <3
Chyba nie muszę tłumaczyć czemu akurat taki tag. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

1. Ulubiony wiosenny lakier.















2. Ulubiony wiosenny produkt do ust. 




















3. Ulubiona wiosenna sukienka.
 Nie mam takiej sukienki niestety. 
4. Ulubiony kwiat.





















5. Ulubione wiosenne akcesoria.















6. Jaki wiosenny trend najbardziej lubisz ? 
Uwielbiam pastelowe kolorki.
7. Ulubiona wiosenna świeca.
Świeczki palę zazwyczaj zimą, a nie zainwestowałam jeszcze w żadną wiosenną, więc jak na razie nie mam ulubieńca.
8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy.
















9. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
Uwielbiam śpiewające ptaki, jak wszystko się budzi do życia.
10. Czy lubisz wiosenne porządki?
Tak. Znajduje wtedy wiele rzeczy, których szukałam i pozbywam się niepotrzebnych.
11. Twoje plany na przerwę świąteczną/wakacje.
Podczas przerwy świątecznej jadę do Cioci do Niemiec, a podczas tzw. majówki najprawdopodobniej daję na wieś do takiego bardziej wypoczynkowego domku moich Dziadków.

To by było na tyle z tego TAGu. Mam nadzieję, że się Wam spodobał.
Piszcie w komentarzach co Wy najbardziej lubicie w wiośnie. 
Zapraszam do brania udziału w ankiecie, która
znajduje się po prawej stronie pod " O mnie"
Do następnego ; *



Chciałabym Wam jeszcze pokazać śliczną sukienkę z dressale.
Teraz jest jeszcze -70% na nią, 
więc to dość duży upust.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts