Inni ?


Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was post o ... no właśnie kim są ci inni ? 
Jeśli chcesz wiedzieć, to zapraszam do przeczytania posta.

Często wyzywani, nazywani dziwakami. O kogo chodzi ? Dzisiejszy post będzie poświęcony homoseksualistom. Nie rozumiem wytykania takich osób palcami, pedały to masz w rowerze.. Przecież ich nic nie różni od heteroseksualistów, po za tym, że darzą uczuciem osobę tej samej płci. Nie są dziwakami, ale przecież też mają uczucia. Niejednokrotnie słysząc wyzwiska pewnie czują się jakby ktoś im wbił nóż w serce. Jestem stanowczo za legalizacją związków damsko-damskich/męsko-męskich, ale nie sądzę, żeby dobrym pomysłem było pozwolenie na adopcję dla takich par. Rozumiem, może chcieliby mieć dziecko, ale ta mała istota może się spotykać z dość dużymi nieprzyjemnościami ze strony rówieśników, albo nawet popaść w depresję.
 Niestety żyjemy w XXI wieku, gdzie ludzie osądzają innych, nie patrząc na to, czy ich to boli, czy to w ogóle ich wina. Ja tak szczerze podziwiam z jednej strony homoseksualistów. Dlaczego ? Bo mimo tych wszystkich wyzwisk i nieprzyjemności związanych z ich orientacją, to nie popadają w depresję, nie ukrywają się, robią swoje. Oczywiście nie wszyscy są tacy, ale takich właśnie podziwiam. Miłość jest dla ludzi, wszystkich. Nie powiedziano, że musi być to osoba płci przeciwnej, żebyśmy ją darzyli uczuciem. Love is love. Niby takie proste zdanie, a duża część osób dalej go nie rozumie. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni i będziemy bardziej tolerancyjni.

Jakie jest Wasze podejście do homoseksualistów ? 
Znacie takie osoby ? 
Jesteście za pozwoleniem na adopcję dla takich par ? 
Co sądzicie o legalizacji takich związków ?
Piszcie w komentarzach.
Do następnego ; *


Zapraszam do brania udziału w ankiecie, która znajduje się po prawej stronie pod 'O mnie'

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts