• Easter Inapirations •

Hej kochani <3
Czemu takie inspiracje myślę, że nie muszę tłumaczyć. Ostatnio szukając jednego z moich postów, zauważyłam, że strasznie dużo tych inspiracji, za co Was bardzo przepraszam. Nie miałam czasu ani weny, żeby pisać coś dłuższego ostatnio, a nie chciałam Was zostawiać z niczym. Zastanawiam się czy nie robić inspiracji raz na dwa tygodnie, a nie co tydzień. Piszcie mi w komentarzach co ile chcecie takie posty, ale jeśli macie zamiar napisać, żeby ich w ogóle nie było, to nie marnujcie swojego czasu, bo nie mam zamiaru zrezygnować z tych postów. Bez dalszego przeciągania zapraszam : )




Jakie macie plany na przerwę świąteczną ? 
Piszcie w komentarzach.
Zapraszam do brania udziału w ankiecie, 
która znajduje się po prawej stronie pod "O mnie"
Do następnego ; *

Mam dla Was jeszcze jedną informację.
Dressale ma teraz -20% na cudowne buty,
więc zapraszam do przejrzenia oferty,
 do której link znajdziecie pod bannerem.
Może znajdziecie coś dla siebie.
*klik*



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts