Shopaholic tag!


Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was shopaholic tag. Mam nawet zdjęcia zrobione, ale dopisuję teraz tego posta nie mając w ogóle czasu, bo jak wiecie jadę jutro do Niemiec i nie mam teraz jak ogarnąć tych zdjęć, więc będą z internetu niestety. Dziękuję Wam też za ponad 200 obserwatorów z bloggera i 35 z g+. Bardzo mnie to cieszy. Niestety przez najbliższy tydzień postów nie będzie, bo nie będę miała internetu.

1.Czy uważasz się za zakupocholiczkę?
Lubię chodzić po sklepach i coś kupować, ale nie wiem czy można to nazwać zakupocholizmem.
2.Jak byś nazwała swój styl?
Jest on dość różnorodny. Czasem jest luźny, a czasem dziewczęcy.
3.Jakiego sklepu nie opuścisz, bez kupowania przynajmniej jednej rzeczy?
Nie mam tak, że jak wejdę do jakiegoś sklepu to muszę coś kupić, ale często wychodzę z czym z sinsay'a.
4.Gdzie można znaleść najlepsze przeceny/oferty?
Sinsay, ostatnio w h&m też było, New Yorker, ale to trzeba trafić na coś.
5.Na którego projektanta wydałabyś wiele pieniędzy?
W sumie to nie interesuję się tym zbytnio, ale z tego co widzę na yt to podobają mi się rzeczy

Michael'a Kors'a

6.Jaki masz outfit na zakupy?
Nie mam jednego konkretnego outfitu, ale najczęściej są to legginsy i jakaś luźna bluzka, ale zdarza mi się iść na zakupy w sukience.
7. Jaką masz "guilty pleasure" czyli bez czego nie umiesz sobie odmówić na zakupach?
Chyba nie ma czegoś takiego. Ale jeśli widzę coś przecenionego z biżuterii, co mi się podoba, to muszę coś kupić.
8.Bez jakiego ubrania nie mogłabyś przeżyć?
Myślę, że bez zwykłych czarnych legginsów.
9.Jaki jest jeden trend, który masz nadzieje, że nie wyjdzie z mody wkrótce?
W sumie to nie sugeruję się modą. Ubieram się w to, co mi się podoba, więc nawet jeśli jakaś rzecz by wyszła z mody, a ja bym ją lubiła to i tak bym ją nosiła.
10.Który trend kochałaś ale wyszedł z mody szybko?
Hmm.. Chyba galaxy, ale szybko mi się zbrzydło.
11.Kto jest twoją ikoną mody?
Nie wzoruję się zbytnio, ale uwielbiam styl Lucy.

To by było na tyle. 
Chciałabym Wam życzyć Wesołych, radosnych i przede 
wszystkim zdrowych Świąt Wielkanocnych.
Do następnego ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts