Czuję się bloggerką gdy ...


Hej kochani <3
Witam Was po  ponad tygodniowej przerwie.
Przepraszam Was za nią. Była spowodowana brakiem weny i przy okazji internetu.
Dzisiaj mam dla Was post, w którym przedstawię sytuacje,
podczas których czuję się blogerką.
Zapraszam : )

Czuję się blogerką gdy : 

... w mojej głowie rodzi się pełno pomysłów na posty i szybko je zapisuję, żeby ich nie zapomnieć.
... podczas wyjazdu myślę czy będę miała internet, żeby nie zostawiać Was z niczym.
... ktoś udowadnia mi coś, opierając się na tym, co napisałam tutaj.
... znajomi pytają się kiedy kolejny post i o czym będzie.
... słyszę, że ktoś z mojej szkoły zagląda tu regularnie.
... denerwuję się, że post jest znów bez moich zdjęć.

Przepraszam, że zdjęcia były robione latem, ale nie mam teraz innych, a chciałam już dodać ten post.
... dostaję wiadomości od innych blogerek z pochwałą mojego bloga.
... rośnie liczba wyświetleń i obserwatorów.
... czytam komentarze pod postami.
... przeglądam inne blogi i czerpie z nich inspiracje.
... martwię się, że nie dodałam posta przez tydzień, a dalej nie mam weny.
... rozmawiam ze znajomymi o blogu.


Pewnie to nie są wszystkie sytuacje, ale 
tyle przyszło mi teraz do głowy.
A Wy kiedy czujecie się blogerkami ?

Zapraszam do brania udziału w ankiecie, 
która znajduje się po prawej stronie pod 'O mnie'



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts