Tattoo inspirations & wyniki giveaway !

Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was inspiracje dotyczące tatuaży i wyniki giveaway!
Sprawdźcie za dole kto wygrał. Może to właśnie Ty.
Co do tatuaży to podobają mi się, ale takie delikatne. Nie zrobiłabym sobie rękawa albo czegoś w tym stylu, ale jeśli ktoś posiada taki tatuaż nie patrzę na niego z pogardą. Jeśli mu się podoba to niech ma.
"Masz tatuaż jesteś kryminalistą" jedno z najgłupszych stwierdzeń. Naszym babcią tatuaże kojarzą się właśnie tak, ale czasy się już zmieniły. Ja jestem za, jeśli nie tatuujemy sobie czegoś, np na twarzy. Musimy też pomyśleć o tym, że kiedyś będziemy starsi, będziemy dziadkami. 
Dziadek z wydziaraną twarzą? Nie pasuje zbytnio, prawda ? 
Jest to coś, nad czym się musimy poważnie zastanowić.
Jest to też problem dla wielu pracodawców, bo często nie chcą zatrudniać kogoś z tatuażem.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
 
 No to teraz wyniki ! 
Wygrały......



Dziewczyny proszę o zajrzenie na swojego e-maila.
Piszcie w komentarzach pytania dotyczące mojego dzieciństwa \. 
Do jutra ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts