Cześć, jestem Magda

 Cześć! :)
Mam na imię Magda, ale w Internecie podpisuję się jako Margot. Mam 15 lat, bloga Margot's Dreams założyłam 1 stycznia tego roku. Interesuję się fotografią, modelingiem oraz gram na fortepianie. Uczę się w ostatniej klasie gimnazjum, gdzie prowadzę gazetkę szkolną. Ponadto uczę się w Szkole Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina w Poznaniu. Myślę, że jestem kreatywną osobą. Łatwo przywiązuję się do ludzi. Na moim blogu możecie zobaczyć duże zdjęcia, zainspirować się moim kalendarzem DIY oraz przeczytać o rozwoju osobistym. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tam coś dla siebie i zostanie na dłużej. :)
Jeżeli chcecie mnie lepiej poznać to zapraszam na mojego blogafacebooka lub aska. Nie gryzę. ;)


PS. Dziękuję autorce bloga za to, że chciała, żebym napisała posta na jej blogu!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts