Czy to możliwe ?

Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was post tematyczny. Jaki temat postanowiłam poruszyć ?
 Przyjaźni damsko-męskiej.

Czy moim zdaniem istnieje taka przyjaźń ? Oczywiście. Mam 3 przyjaciół., w tym 2 chłopaków.
Z każdym z Nich przyjaźnię się około 1,5 roku. Jeśli ktoś mówi, że taka przyjaźń nie istnieje to się grubo myli. Większość osób, która ma takie zdanie po prostu nie doświadczyła tego. Mówi się, że taka sytuacja nie może mieć miejsca, bo prędzej czy później jedna ze stron się zakocha. Moim zdaniem to bzdura. 
Wiele osób się też zastanawia jak taka przyjaźń funkcjonuje? Przecież czasem wstydzimy się rozmawiać na niektóre tematy z osobą płci przeciwnej. Sądzę, że jeśli ma się zaufanie do tej osoby, to nie będzie to sprawiało wielkiego problemu. Zazwyczaj przyjaciółki rozmawiają ze sobą także o modzie. Co im się podoba, co nie, co mają kupić itp. Wiele osób myśli, że w przyjaźni damsko-męskiej nie ma takiego tematu. A jednak. Pamiętam jak rozmawiałam z moim przyjacielem o spódniczkach i sukienkach. Ku mojemu zdziwieniu w ogóle go to nie nudziło. Często, jak zastanawiam się nad zakupem jakiejś rzeczy pytam nie tylko przyjaciółkę, ale też przyjaciela. Tak samo jest w drugą stronę. Chłopcy też mają swoje tematy i często, chociaż nie wiele wiem na ten temat i tak z nimi o tym rozmawiam. 
Zdarza się, że czasem bardziej pomoże mi przyjaciel, niż przyjaciółka. Moim zdaniem taka przyjaźń jest równie realna, jak przyjaźń dwóch dziewczyn/chłopaków.
Bardzo się cieszę, że mam 2 tak wspaniałych przyjaciół, którym mogę powiedzieć wszystko.
Jeśli to czytają, chciałabym Im podziękować, za to, że po prostu są ; *

Jakie Wy macie zdanie w tym temacie? 
Piszcie w komentarzach.
Paa ; *


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts