♥ TAG Lucynator ♥


Hej kochani <3 
Dziś mam dla Was tag Lucynator. Jest to tag o fankach Lucy (chociaż Ona nie lubi, jak ktoś nazywa Lucynators Jej fankami.) Chciałabym coś podobnego zrobić też, tylko o Cule(jestem fanką FC Barcelony), więc potrzebuję do tego pytań. Piszcie je w komentarzach.
1.Jak poznałaś Lucy ?
Przenieśli mi samolot z rana, na noc i nie miałam co robić, więc włączyłam laptopa i przeglądałam yt, aż natknęłam się na filmik Lu "Kompleksy" i zaciekawiła mnie. Cały ten dzień oglądałam Jej filmiki.
2.Od kiedy ją oglądasz, a od kiedy stwierdziłaś że jesteś Lucynator ?
Oglądam od lipca, a Lucynator od końca sierpnia.
3.Na jakim portalu Lucy najczęściej bywasz ?
Aks.fm, bo do niego mam łatwy dostęp i na telefonie i na laptopie.
4.Czy widziałaś kiedyś Lucy na żywo ? Pisałaś kiedyś z nią ?
Nie widziałam, ale pisałam z Nią : )
5.Czy prowadzisz jakiś profil o Lucy ?
Nie.
Fajnie włoski wyszły <3
6.Czy należysz do jakiejś grupy np. na facebooku, na której Lucynator ze sobą rozmawiają ?
Tak <3
7.Czy dobrze znasz Lucy ? daj 10 faktów.
Myślę, że na tyle na ile Ona daje się poznać, bo wiadomo, że nie powie wszystkiego w internecie.
1.Ma psa Brego <3
2.Chce w przyszłości zrobić sobie operacje na uszy.
3.Jej pierwszy blog był na onecie.
4.Ma Iphone5c.
5.Denerwuje się, bo nie na gdzie robić zdjęć, po za tarasem, gdzie patrzy się na nią sąsiad.
6.Jej przyjaciółki to Sara, Weronika, Asil i Monaliza.
7.Będzie miała pokój na parterze.
8. Luu jest Belieber i Lovatic.
9.Mieszka w Vinstrze
10.Ma siostrę Julię. 
8.Za co ją kochasz ?
Tak w wielkim skrócie, za to, że zawsze jest sobą.
9.Co byś zrobiła gdyby Lucy usuneła wszystko: bloga/youtube/ask/tumblr/instagram itd ?
Nie będę pisać, że bym się cieła albo zabiła, ale na pewno byłoby mi przykro.
10. Otaguj kogoś.
Chciałabym, żeby ten tag zrobiła każda Lucynatorka posiadająca bloga lub Youtube.

To na tyle z tego tagu. Jak widać, w końcu jakieś moje zdjęcia. Myślę, że będzie ich teraz więcej.
 Jeszcze raz proszę, o zadawanie pytań w komentarzach, na temat mojego kibicowania Barcy. 
Kolejny post w czwartek.
Paa ; *


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts