15 moich ulubionych cytatów.

Hej kochani <3
Post miał być wczoraj, ale pisałam go w sumie 2 dni, bo nie wyrobiłabym i byłby "na odwal się".
Dzisiaj mam dla Was notkę, w której powiem Wam coś na temat moich ulubionych cytatów.
Nie widziałam takiego posta jeszcze u żadnej blogerki, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.

1."Zanim kogoś zranisz, stań na jego miejscu i poczuj jak to bardzo boli"
Zdanie to daje trochę do myślenia. Często jest tak, że mówimy lub robimy coś, czego nie przemyślimy i nieraz ranimy przez to osoby nam bliskie, chociaż tego nie chcemy.

2. "Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań. W życiu nie chodzi o to by sympatię zdobywać"~Eldo
Co to dla mnie oznacza? Nie możemy całe życie próbować się komuś przyporządkować, nie możemy cały czas robić tego, co chce ta osoba. Czemu? Przestaniemy być sobą, tylko kimś, kim ludzie chcą żebyśmy byli. Robienie czegoś, co chcą inni, po to, żeby mieć kolegów/przyjaciół jest bez sensu. Zawsze się trafi się ktoś kto Cię polubi za to jaki/a jesteś.

3."Dobrze jest mieć na kogo liczyć, kiedy potrzeba pomocy, a cała reszta milczy"~WZR
Dużo osób miało w życiu taką sytuację, kiedy wszyscy się odwracają od Ciebie. Znajomi, ludzie z klasy i szkoły nie chcą z Tobą rozmawiać i Cię unikają. Dobrze jest mieć w takich chwilach kogoś, z kim możemy porozmawiać. Najczęściej tą osobą jest przyjaciel lub druga połówka. Wtedy najbardziej potrzebujemy wsparcia, żeby to przetrwać i oni właśnie Nam je dają.

4."Ludzie odchodzą, a życie płynie dalej i musisz się z tym pogodzić"~M.
Te zdanie napisał mi mój dobry Kolega, gdy właśnie odeszła ode mnie jedna osoba. Zapadło mi to w pamięć. Czemu ? Sama prawda. Jestem osobą, która łatwo przywiązuje się do ludzi i bardzo przeżywa, jak ktoś bliski odchodzi. Dzięki temu zrozumiałam, że nic na siłę. Nie zmienię tego naciskając na tą osobę. Jeśli będzie chciała wrócić to wróci. W moim przypadku na szczęście wróciła po chwili spokoju i przemyśleń.

5." To bezsens chłopaku mimo całego syfu, nie rób sobie krzywdy przez rzeczy na które nie masz wpływu"~Słoń
Cytat odnosi się do ludzi, którzy się samookaleczają lub chcą popełnić samobójstwo. Musimy się naprawdę zastanowić, czy chcemy kończyć swoje życie, przez coś, na co nie mieliśmy wpływu. Będziemy zdołowani trochę, ale z czasem to przeminie i będziemy się cieszyć, że nie odebraliśmy sobie życia.

6."Im bardziej Ci zależy, tym bardziej będzie później bolało"
Duża część osób pewnie się o tym przekonała. Rozstania są bolesne, niestety.
Przepraszam za brak moich zdjęć, ale na prawdę nie mam ostatnio czasu ich zrobić.
W piątek najprawdopodobniej wybiorę się na sesję z Przyjaciółką.
7. "Nigdy nie dawaj komuś wszystkiego co masz, bo gdy odejdzie zostaniesz z niczym ."
Prawda w jednym zdaniu. W sumie tyle do tego.

8." Możesz być dziś nikim dla całego świata, pamiętaj, dla niewielu jesteś całym światem"~Pih
Odnosi się to też do sytuacji opisanej przeze mnie w punkcie 3. Zawsze jest ktoś, dla kogo jesteśmy bardzo ważni i skupiajmy się na tym.

9."Musisz zacisnąć zęby i iść swoją ścieżką, nie myśl co było, choć boli ponoć przeszłość"~O.S.T.R.
Nie możemy cały czas patrzeń w przeszłość i ubolewać. Nie zmienimy tego co było, ale w przyszłości mamy wiele do zrobienia i możemy się potem cieszyć, że wyszło tak, a nie inaczej.

10."Nigdy nie dziel znajomości na tych biednych i bogatych, bo nikt nie ma wpływu na to z jakiej pochodzi chaty"~Słoń
Jest wiele osób typu " zakoleguję się z nią/nim bo na dużo kasy " serio? Nawet jak będzie miał okropny charakter, to też będziesz się z nim kumplować? Niestety duża ilość osób patrzy z pogardą, na osoby, które nie mają tyle pieniędzy, a bardzo często okazują się bardzo fajnymi osobami. Zarobki jego/jej rodziców nie powinny Cię interesować i nie możesz go przez to wyśmiewać, bo to przecież nie jego wina.

11."Czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku, bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze, niż spokój"~Eldo
Czasem naprawdę nie wolo odpuścić. Nasuwa mi się tu przykład, gdy hejterzy piszą "skończ pisać bloga, bo jest do bani","I tak na pewno nie wyjdzie Ci to odchudzanie grubasie" itd. Jeśli chcemy coś zrobić dla siebie, to róbmy to i nie parzmy na to czy innym się to podoba czy nie.

12."Tyle pytań chcę Ci zadać, które mi w głowie siedzą, ale zbyt boję się, że zadasz mi ból odpowiedzią"~Edzio
Bardzo często boimy się kogoś o coś spytać,bo nie chcemy, żeby Nas zranił. Sama dość często tak mam, niestety..

13."Skreślają mnie za mordę, za ciuchy, za wiarę. Oceniasz mnie powierzchownie, Ty mnie skreślisz, ja Cię spalę"~Z.B.U.K.U.
Żałosne jest ocenianie ludzi po tym jak wyglądają, co noszą, w co wierzą. To jak wyglądają, to nie ich wina. Inny styl? Może taki lubią, a Tobie nic do tego. Wiara? Najczęściej cała rodzina wyznaje tą samą religię, a Ty nie powinieneś tego oceniać.

14."Kto by pomyślał, że wszystko runie, w głowie jedno pytanie czym ja na to zasługuje?"~Ziarecki
To zdanie często pojawia się w mojej głowie, gdy ktoś mnie rani, chociaż ja tej osobie nic nie zrobiłam.

15."To boli, kiedyś blisko, teraz obcy sobie ludzie"~Eldo
Niestety, gdy przyjaźń/związek się rozpada jest to bolesne i z ludzi, którzy rozmawiali ze sobą 24/7 stajemy się osobami, które często nawet nie powiedzą sobie "cześć" mijając się.



Jeśli przeczytałeś/aś to wszystko, to gratuluję, bo w sumie trochę tego jest.
Kolejnego postu spodziewajcie się w czwartek. 
W komentarzach piszcie swoje ulubione cytaty i co dla Was znaczą.
Paa ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts