Mini Ikea shopping.

Hej kochani <3
Byłam ostatnio w Ikei. Kupiłam sobie w sumie tylko 3 rzeczy, ale jestem z nich bardzo zadowolona, więc postanowiłam je pokazać. Przepraszam za teraźniejszy wygląd bloga. Jest on tylko chwilowy. Nie będę pisała czemu, ale jeśli wykonujecie designy bardzo proszę napiszcie do mnie na fb jeśli mnie macie w znajomych lub na maila.
Świecznik 6,99zł
Pierwsza rzecz, którą kupiłam jest ten miętowy świecznik. Bardzo mi się podoba i świetnie wkomponował się w wystrój mojego pokoju.

Wkłady. Świeczki zapachowe 9.99zł
Kolejny zakup to wkłady zapachowe, które po prostu mnie urzekły. Chodziłam chyba pół godziny i szukałam takiego zapachu. W końcu znalazłam. Jak je zapaliłam od razu zapach rozniósł się po całym pokoju. Długo się go czuje, nie przyzwyczajasz się tak szybko, a jak wchodzisz do pokoju od razu czujesz cudowny aromat.

Lusterko 29,99zł
Ostatnim zakupem było właśnie to lusterko. Polowałam na nie już dość trochę i w końcu je dostałam. Bardzo mi się podobało, no i podoba nadal oczywiście, ale początkowo myślałam, że po co mi one, gdzie ja je postawię itp. Cieszę się, że jest u mnie. Używam go w sumie codziennie. Jest też świetną sprawą, gdy idziemy gdzieś całą rodziną i moja mama jest w łazience i się ogarnia, a ja też muszę to zrobić, a nie mam gdzie. Wtedy biorę wszystko co mi potrzebne i moje biurko w połączeniu z tym lusterkiem zmienia się w mini toaletkę.


Niedługo pojawi się na blogu 'New In', o który kiedyś się pytaliście.
Piszcie mi w komentarzach pytania dotyczące mojego dzieciństwa.
Jeśli macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście tu zobaczyć, także piszcie na dole.
No to na tyle.
Paa ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts