,

3.WfC DIY room decore


PL: Większość z nas podziwia pięknie przystrojonymi pokojami wyjętymi z tumblr'a czy sklepowymi wystawami, które bezwzględnie przypominają o świętach. Po takiej dawce zachwycających wnętrz ogarnia nas chęć upodobnienia swoich 4 kątów do tego, co widzieliśmy. Niestety wszelkie dekoracje, szczególnie te tematyczne mają często wygórowane ceny i nasze marzenia zostają tylko w głowach. Nie musimy jednak obchodzić się ze smakiem, od czego jest DIY! Nie macie pomysłu co i jak zrobić? Sprawdźcie co ja wymyśliłam!

EG: Most of us admire the beautifully decored rooms removed from Tumblr or shops exhibitions, which must remind us about holidays. After such a stunning interior, overwhelmed with desire assimilation of our four corners to what We saw. Unfortunately, all the decorations, especially those thematic often have exorbitant prices and our dreams are only in our heads. But we don't need handled with taste, for what is DIY! You have no idea what and how to do? Check out what I came up with!

* lights *
PL: Czy to DIY? Może nie do końca, jednak lampki w pokoju są najlepszą rzeczą na święta. Ja się w moich zakochałam. Potrzebujecie jedynie lampek, taśmy i wyobraźni. Możecie je umieścić, gdziekolwiek Wam się zamarzy.

EG: Is this DIY? Maybe not entirely, but the lights in the room are the best thing for the holidays. I am in my love with. You need only lights,tape and imagination. You can put them anywhere you a darn.

* pillow * 
PL: Czy tylko ja się zachwycam wszelkimi świątecznymi poduszkami? Pewnie nie. Przecież wykonanie ich jest banalne. Potrzebujecie materiału, ale wbrew pozorom wcale go nie musicie kupować. Podczas świątecznych porządków, na pewno znaleźliście masę ubrań, w których nie chodzicie. Mój pochodzi z tuniki, którą skróciłam na crop top. Do wypełnienia możecie użyć starej poduszki lub waty. To czy zszyjecie, czy skleicie klejem na gorąco brzegi materiału, zależy od Was. Pozostało jedynie doszyć/dokleić świąteczne ozdoby, wyszyć napis, cokolwiek chcecie. Taka poduszka będzie na pewno 100 razy lepsza, niż kupiona za nie wiadomo jakie pieniądze. Efekt końcowy mojej poduszki, niestety nie przypadł mi do gustu, z tego powodu Wam jej nie pokażę, bo to po prostu nie był mój dzień na DIY.

EG: Is it only me to admire all the Christmas pillows? Probably not. After the execution of them is trivial. You need the material, but contrary to appearances, You don't have to buy it. During the Christmas orders, I'm sure You found the weight of the clothes that You don't wear. Mine is from tunics, which was shortened to crop top. To fill You can use the old pads or cotton wool. Whether You staple or glue edges of the material depends on You. There are only sew/glue Christmas ornaments, embroider inscription, whatever You want. This pillow will surely be 100 times better than You bought for isn't known how much money. The end result of my pillow, wasn't rewarding because of this I won't show You it, because it just wasn't my day to DIY.

* jar kit *
PL: Moje biurko zaczęło ostatnio wiać nudą. Jestem w trakcie zmiany jego wyglądu, a nowy przybornik na pewno je odmieni. Wystarczy słoik i ozdoby, wedle uznania. Mam nadzieję, że na Waszych biurkach też będzie trochę świątecznie!

EG: My desk started to be boring. I am in the process of changing its appearance, and a new toolbox for sure it will change. Just jar and ornaments, as desired. I hope that on your desks will also be a bit festive!


* candle in sweater *
PL: Kolejny mega banalny pomysł. Wystarczy materiał i klej. Ja opatuliłam moją świeczkę w kawałek starego komina, dokleiłam śnieżynkę i tyle! Prezentuje się cudownie.

EG: Another mega-trivial idea. Just material and glue. I tucked my candle in a piece of an old scarf, stuck on snowflake and so much! It looks wonderful.


Macie jakieś swoje pomysły na świąteczne DIY?
Do You have any ideas for Christmasy DIY?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zgadzam się z tym, że lampki to konieczność na święta :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni pomysł banalnie prosty, a świetny efekt daje :D Trzeba poszukać starych ciuszków, bo marzą mi się nowe poduszki ;)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts