2.WfC CIY Christamsy pancakes


PL: Hej kochani ♥ Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zwolennikiem śniadań na ciepło. Postanowiłam trochę przemienić mój przepis na pancakes w nieco świąteczny. Więc co potrzebujecie do upichcenia tych pyszności? 

Składniki:
100-150g jogurtu naturalnego
1 jajko
3/4 szklanki mąki
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżeczki cynamonu lub przyprawy do piernika


Przygotowanie:
Wszystkie składniki po prostu mieszamy i smażymy na oliwie z oliwek lub maśle po ok. 1,5-2 minut na jedną stronę. Moje podałam z jogurtem wymieszanym z sokiem z pomarańczy i startą skórką pomarańczową, ale to już zależy od Was! 


EG: Hi babies ♥ Idk about You, but I'm supporter hot breakfasts. I decided to transform a little my recipe for pancakes in a some christmasy way. So what you need to make these delicacies?

Ingridients:
100-150 g of natural yoghurt
1 egg
3/4 cup flour
1/2 teaspoon baking powder
3 teaspoons of cinnamon or gingerbread spice



Preparation:

All ingridients simply mix and fry in olive oil or butter about 1.5-2 minutes per side. My handed with yogurt mixed with orange juice and grated orange peel, but it depends on You!


Spróbujcie, bo naprawdę są przepyszne! 
Try, because they're really tasty!

P.S.
PL: Jeśli bierzecie udział w ankiecie (na pasku bocznym!) w ostatnim pytaniu zostawcie też linka do swojego bloga, instagrama czy czegokolwiek chcecie, a na pewno zostawię tam po sobie ślad.
EG: If You are take part in survey (on sidebar!) in last answer leave link to Your blog, instagram or whatever You want and I'll see and comment or like or even follow You! 

You Might Also Like

3 komentarze

Popular Posts