Back To School DIY - binder



PL: Tak, tak wiem, że sezon na BTS się powoli kończy, ale przecież to dopiero początek 10 miesięcy męczarni i w sumie dopiero wchodzimy w ten rytm, wracamy do szkoły. Tak naprawdę chciałam zrobić tę serię wcześniej, no ale czas ucieka zbyt szybko, no i się trochę przeciągnęło. W każdym razie zapraszam na jeden z niewielu (jak na razie) postów DIY w moim wykonaniu!

EG: Yes, yes I know that season for BTS is ending, but it's only beginning of 10 months of torment and a total of only enter into this rhythm, going back to school. Honestly, I wanted do this series earlier, but time is running too fast and of a little stretched. In any case, I invite for one of the few (yet) posts DIY in my performance!



PL: Jak widać, segregator nie należał do najpiękniejszych i swój pierwotny obowiązek czynił jako miejsce dla gazetek z języka angielskiego, co też na pewno spostrzegliście. Co do materiału, który zdobi mój segregator, jest to zwykła flanelowa koszula, którą mój tata dostał jakiś czas temu, jako ubranie robocze. Wykonanie, żadna filozofia. Podklejamy materiał klejem na gorąco (przy okazji parząc sobie ręce, o ile jesteście tak zdolni, jak ja) no i w sumie tyle. Na końcu dodałam małą kokardkę, żeby jakoś bardziej urozmaicić przód segregatora. 

EG: As You can see, binder didn't below to the most beautiful and its primary duty to do as a place for newspapers from English, what You certainly see. Material, which adorns my binder, it's a merely a flannel shirt, which my dad got some time ago in his work. Execution, no philosophy. We're fusing material by glue gun (on the occasion of scalding your hands, if You are so capable, like me) and that's all. At the end I added small bow to something more variety to the front of the binder.


PL: Piszcie jak Wam się podoba efekt końcowy. Według mnie jest dość oryginalny, bo nie widziałam takiego nigdzie. Przy okazji dajcie znać, jak mijają Wam pierwsze dni szkoły.

EG: Write how You like final look. In my opinion it's quite original, I haven't seen this anywhere. By the way, let me know, how was Your first days of school.

Do następnego! 
See You in next post! 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. wow! świetne! jestem pod wrażeniem :-) efekt mega :-) Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts