CIY refreshing smoothie


Hej kochani ♥
Dzisiaj mam dla Was Cook It Yourself. Mój przepis na smoothie powstał zupełnie przypadkowo. Po treningu miałam ochotę na coś orzeźwiającego, więc jak na człowieka XXI wieku przystało zaczęłam przeglądać przepisy w internecie. Niestety za każdym razem brakowało mi jakiegoś składnika. Nagle zaświeciła mi się żaróweczka i stwierdziłam, że w sumie czemu nie powrzucać tego co mam do mojego robota i sprawdzić czy wyjdzie coś dobrego. Okazało się genialne. Więc co miałam pod ręką ? 


 Na jedną porcję smoothie potrzebujecie :
1 jabłko
1 mandarynkę (myślę, że z pomarańczą też wyjdzie całkiem dobre)
3 kostki lodu
1/3 ogórka zielonego
4 listki bazylii
trochę soku z cytryny


Wszystko po prostu blendujemy, przelewamy do szklanki i rozkoszujemy się przepysznym smoothie. 



Macie jakieś swoje autorskie przepisy ? Piszcie w komentarzach i do zobaczenia w sobotę :*


P.S. Zastanawiam się nad pisaniem postów 
po polsku i po angielsku. Co o tym myślicie ?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts