Dear Santa ✩


"Mam 5 lat. Dziś pisałam, a właściwie rysowałam list do Świętego Mikołaja. W te święta chciałabym dostać lalkę, nowy rower i sanki. Rysowałam te 3 rzeczy prawie cały dzień. Mama pomogła mi zaadresować kopertę i napisać pare zdań do Mikołaja. Bardzo się napracowałam. Mam nadzieję, że mu się spodoba i dostanę to o czym marzę"


Jako dziecko każdy z nas wierzył, że istnieje osoba, która roznosi prezenty. Nazywaliśmy ją Mikołajem, Dzieciątkiem lub pewnie jeszcze wieloma innymi terminami. Teraz jesteśmy nastolatkami, ale też dostajemy prezenty, też obchodzimy święta, też pieczemy pierniczki, też stroimy choinkę i cały dom. Robimy dokładnie to co jakieś 10 lat temu, ale z jednym małym wyjątkiem. Czemu nie poświęcimy chociaż 10 minut ? Czemu nie weźmiemy tej kartki i długopisu ? Czemu nie zwolnimy na chwile i nie napiszemy listu do Świętego Mikołaja o tym, co chcielibyśmy dostać ? Wiemy o tym, że nie przeczyta go ta osoba, o której myśleliśmy jako dzieci, ale co z tego ? Jako przedszkolaki staraliśmy się napisać lub jak najładniej narysować to co chcemy dostać, nie zważając na to, że tak na prawdę nie umiemy do końca tego robić. Ja co roku pisze list do Mikołaja. Może to dziecinne, ale przez chwile czuje się jak ta pięcioletnia dziewczynka marząca o lalce. Przy okazji moi rodzice i rodzina wiedzą co bym chciała dostać i mogą się tym sugerować.



A Wy piszecie listy do Mikołaja ? Co chcielibyście dostać na święta ? 
Piszcie w komentarzach. W jutrzejszym poście czeka na Was niespodzianka, 
więc bądźcie czujni :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts