Christmas giveaway ࿄

Hej kochani ♥
W końcu mam dla Was obiecywany giveaway. Opóźnienia były spowodowane zdjęciami. Robiąc je pierwszy raz zapomniałam o jednej rzeczy, drugim razem wyszły okropne. Kolejne miały być robione wczoraj, ale po przyjściu ze szkoły położyłam się, a jak wstałam było już ciemno. Mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają.


Nagroda 1 : 
- Zniszcz Ten Dziennik
- Orginal Source mango & macadamia
- 5 Bransoletek 
- Carmex
- Ogroomna gumka do gumowania " for big mistakes "


Nagroda 2 : 
- Kubek - mikołaj
- Original Source mint & tea tree
- 3 Bransoletki 
- Baby Lips Pink Punch
- Ogroomna gumka do gumowania " for big mistakes "

 Co trzeba zrobić by wygrać? 
1. Zaobserwować publicznie mojego bloga.
2. Napisać w komentarzu czy lubicie święta i dlaczego.
3. Zaobserwować mnie na instagramie. (dodatkowo)
4. Udostępnić banner w poście/ na pasku bocznym na swoim blogu
 lub udostępnić banner na facebooku. (dodatkowo)
5. Dodać komentarz według wzoru : 

1.Obserwuję bloga jako :
2. Mail : 
3. Obserwuję na instagramie  TAK/NIE jako : 
4. Udostępniłam banner TAK/NIE : (link do posta/bloga/facebooka gdzie dodany jest banner)   
5. Odpowiedź na pytanie konkursowe.


Zgłaszać można się do 21 grudnia 2014r. do godziny 23.59. Wyniki zostaną ogłoszone 23 grudnia koło godziny 20 na blogu. Wygrywają 2 osoby. Z zwycięzcami będę się kontaktować mailowo. Jeśli nie dostanę w ciągu 48 godzin odpowiedzi wraz z adresem wybiorę nową osobę, która dostanie paczkę. Powodzenia ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts