Christmas market in Vienna ✰


Hej kochani ♥
W piątek zawitałam do Wiednia. Tak jak w zeszłym roku w Dreźnie głównym celem wycieczki był jarmark świąteczny. Myślę, że nie ma co się rozpisywać, o tym co robiliśmy po kolei bo mało osób to na pewno interesuje. Po wycieczce mogę Wam powiedzieć tyle, że Wiedeń jest na prawdę pięknym miastem, na pewno jeszcze tam wrócę i polecam zwiedzenie go osobom, których noga tam jeszcze nie stanęła. Co do porównania jarmarków (jest ich tam 7 jak dobrze pamiętam z czego byłam na 3) to ten największy jest na prawdę piękny, jednak ten Drezdeński bardziej przypadł mi do gustu. Moim zdaniem było tam bardziej czuć świąteczny klimat i było więcej interesujących rzeczy do kupienia, ale może to też dlatego, że mieliśmy bardzo mało czasu na tym Wiedeńskim. Ogółem wycieczka bardo ciekawa i godna polecenia. A teraz zostawiam Was z tym, co udało mi się uwiecznić na zdjęciach.










To tylko pare zdjęć, ale na większości są osoby z mojej klasy lub więcej ujęć świątecznych ozdób, ale nie wyszły one jakoś cudownie, więc nie będę ich wstawiać. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. Nie było zbytnio czasu na ich robienie. Biorąc to pod uwagę złe nie są. Przypominam o christmas giveaway, w którym między innymi Wreck This Journal. 
Do następnego :*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts