International blog day ♥

Hej kochani ♥
Może wiecie, a może nie, że dzisiaj mamy Międzynarodowy Dzień Bloga. Z tej okazji mam dla Was post, w którym zapoznam Was z moimi ulubionymi blogerami. Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu. Tak, wiem. Pisałam, że będą 3 posty z serii Back To School. Ostatnim miało być zeszytowe DIY, ale niestety nie wyrobiłam się i połowa zeszytów jest jeszcze nie gotowa.


*Lucy*
Chyba nikogo nie zaskoczyłam, że pojawiła się tu Łucja. W końcu jestem Lucynator. Kim jest ta dziewczyna ? Piętnastolatka mieszkająca od 3 lat w Norwegii. Lucy najczęściej pisze notki lifestylowe. Pojawiają się outfity i czasem też notki tematyczne.
Prowadzi też kanał na YouTube.

Większości znana jako Agata Szczurek, a na prawdę nazywa się Agata Wojtkowiak. Szesnastoletnia dziewczyna mieszkająca w Polsce. Robi piękne zdjęcia. Na jej blogu nie brak sesji i notek tematycznych. Bardzo ciekawie i z pasją pisany blog. Agata również posiada kanał na YouTube.
 
                                                                             *Demordie*
Tak na prawdę Weronika. Szesnastolatka mieszkająca w okolicach Rzeszowa. Bardzo pozytywna osoba. Mądre, wciągające posty, design i ogólny całokształt bloga sprawił, że go pokochałam i mam nadzieję, że Wy także zajrzycie do Weroniki.

Czternastolatka prowadząca bloga lifestylowego z elementami mody. Nawet post, który wydaje się w sumie być o niczym jest ciekawy. Czytając, zauważamy, że autorka wkłada w to co robi całe swoje serce.

Trzynastoletnia autorka prowadząca Blog017 zaciekawia czytelnika w każdym poście. Tekst uzupełniają piękne zdjęcia.


Ponieważ jest jeszcze pare blogów, które odwiedzam regularnie zostawiam Wam linki niżej. 
Czytacie któregoś bloga z wymienionych ? Jacy są Wasi ulubieńcy ?
Piszcie w komentarzach ;*



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts