Things that make me happy.


Hej kochani <3
Przepraszam Was za prawie 2 tygodnie bez posta. Nawet nie wiem kiedy ten czas minął. Mam teraz tyle do zrobienia, że nie mam czasu zająć się blogiem. Nie chodzi mi o pisanie, tylko o zdjęcia. Posty mam napisane, ale nie chce ich dodawać bez zdjęć. Następny tydzień jest jeszcze gorszy. Mnóstwo sprawdzianów itp. a za 2 tygodnie jadę do Londynu, co nie oznacza, że Was tak zostawię bez niczego. Będę dodawała posty tam.
Bez dalszego przeciągania zapraszam na post.

Przepraszam za jakość. Zdjęcia robione telefonem.

przyjaciele muzyka wakacje przytulanie fotografia wspomnieniablogowanie   instagram Barca  Spotkania z osobami, których dawno nie widziałam kolonie psy   wymyślane historyjki przed snem Lucy zapachowe świeczki ogniskainspiracyjne zdjęcia rosnąca liczba obserwatorówkomentarze pod postami  ulubione potrawypodróże wycieczki ciepłe kraje siedzenie do późna na dworzeniespodzianki rap 
uśmiech na twarzy bliskich  oglądanie starych zdjęć prezentynocki wygłupianie się z przyjaciółmi  siatkówka snowboardrolki ciepłe skarpetki herbataDIY mój telefon niespodzianki dobre filmy  osiągnięcie wyznaczonego sobie celu koktajle czekolada możliwość spania, do której się chce nowe znajomości dobre oceny sms'y Ewa Chodakowska skończony treningkwiatydługie włosy 
gwiazdy  szukanie kształtów w chmurach ładne paznokcie 

Mam nadzieje, że uszczęśliwicie mnie 

komentarzami i nowymi obserwacjami.
Co czyni Was szczęśliwymi ? 
Piszcie w komentarzach ; *
Przypominam też o ankiecie.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts