Coś dla Naszych Mam


Hej kochani <3
Dzień Matki już za 14 dni. Z tego powodu przygotowałam dla Was post,
w którym pokażę pare pomysłów na prezenty dla naszych rodzicielek.
Bez przedłużania dalszego przedłużania zapraszam na post.

♥ Pędzle do makijażu
Myślę, że każda z Naszych Mam się maluje, a więc dobre pędzle na 100% się Jej przydadzą i umilą wykonywanie tej czynności.

♥ Album z Waszymi zdjęciami
Możecie go zrobić sami, ozdobić, powklejać zdjęcia lub po prostu kupić album i może troszkę go przyozdobić. Mama na pewno się ucieszy.

♥ Kosmetyki
Mogą być to cienie, o których marzy od dłuższego czasu, może być to w sumie cokolwiek, czego Wasza Mama lubi używać lub chciałaby wypróbować.

♥ Wspólny wypad
Prezent wcale nie musi być rzeczą materialną. Wybierzcie się gdzieś razem. Do kina, na lody, do masażystki albo spa. Gdziekolwiek chcecie i lubicie przebywać.

♥ Książka
Jeśli Wasza Mama lubi czytać, wiecie jakie rodzaje Jej się podobają, to nie wiem czemu jeszcze nie pobiegliście do księgarni po nową książkę dla Niej. No już, leć do sklepu ! 

Zdjęcia nie są idealne, ponieważ robiłam je na szybko. Przepraszam.
♥ Biżuteria
Tu też zależnie od upodobań osoby, która prezent dostanie. Może być to naszyjnik, bransoletka lub pierścionek. Z tym ostatnim uważajcie, żeby pasowało.

♥ Świeczka
Pewnie pomyśleliście "Co?! Zwykła świeczka?!". Nie kochani, nie taka zwykła, bo zrobiona przez Was. Poszukajcie w domu czegoś oryginalnego, do czego można wlać wosk i zabierzcie się za jedyną i niepowtarzalną świeczkę, którą będzie miała właśnie Wasza Mama.

♥ Bon lub karnet
Chcecie dać Mamie coś, co w sumie będzie mogła wybrać sama ? Kupcie bon do Jej ulubionego sklepu. Wasza Mama chodzi na fitness/basen itp. ? Niech chociaż przez jakiś czas za to nie płaci ze swojej kieszeni. Kup jej karnet ! 

♥ Kubek
Nie, nie taki ze sklepu, no chyba, że chcesz. Kup zwykły, biały kubek i pisaki do szkła i zrób niepowtarzalny kubeczek, z którego Mamusia na pewno się ucieszy.

To było 9 moich pomysłów na prezent. 
Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam pomogłam.
Jakie Wy macie pomysły i co dajecie swoim rodzicielkom ? 
Piszcie w komentarzach ;*

Tradycyjnie zapraszam do brania udziału w ankiecie,  która znajduje się po prawej stronie pod "O mnie" 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts