Ulubieńcy miesiąca - maj 2014


Hej kochani <3
Znowu nie było mnie prawie tydzień.. Jestem na siebie zła, że nie mam czasu na zrobienie zdjęć do postów dla Was... Jeszcze tydzień i myślę, że notki będą pojawiać się regularnie. Co do dzisiejszego postu, jest to w sumie zbiór ulubieńców z kwietnia i maja. Zauważyłam, że bazuje cały czas na tych samych produktach i nie mam zbytnio co Wam nowego pokazać i muszę to zmienić. Bez przedłużania zapraszam na post.

♥ Lakier do paznokci Golden Rose Rich Color 103
Jest to lakier, który po prostu podbił moje serce. Pędzelek jest szeroki i świetnie rozprowadza produkt na paznokciu. Bardzo szybko schnie. 15 minut i paznokcie pomalowane. Daje całkiem ładne krycie po pierwszej warstwie, jednak lepiej poświęcić te 7 minut więcej i nałożyć drugą warstwę. Jak dla mnie ideał.


♥ Tusz do rzęs 
Używałam go chyba cały kwiecień. Posiadam ten tusz dość długo, a on dalej się nie wykończył. Biorąc pod uwagę to, że jest to tylko próbka, to na prawdę jest wydajny. Ma świetną szczoteczkę . Nie skleja rzęs i ładnie je wydłuża. Nie musimy się z nim "bawić" pół godziny. 2 minuty i gotowe. Zdecydowanie na tak.



♥ Torebka Nike.
Mam tą torebkę chyba z 2 lata i używam jej ciągle, a ona jak na mnie jest w bardzo dobrym stanie. Jest bardzo pojemna i wygodna. Uwielbiam ją po prostu. Jeśli się zastanawiasz nad jej zakupem to kupuj. Nie ważne, że ma ją mnóstwo osób. Jest idealna.


♥ "Dary Anioła - Miasto Kości"
Pierwszy raz oglądałam ten film z moją przyjaciółką i się w nim zakochałam. Film opowiada o na pozór zwyczajnej nastolatce Clary. Dziewczyna odkrywa, że należy do Nocnych Łowców, którzy chronią świat przed atakami demonów. Więcej Wam nie powiem ! Obejrzyjcie sami, a jeśli czytasz funfiction i jeszcze nie oglądałeś tego filmu to ja nie wiem na co czekasz ?


Tak w sumie to to by było na tyle.
Jak widzicie nie ma tego dużo.
Jacy są Wasi ulubieńcy?
Piszcie w komentarzach ;*


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts