♥ Ulubieńcy miesiąca - Luty 2014 ♥

Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was ulubieńców lutego, czyli rzeczy, których najczęściej używałam i jestem z nich zadowolona. Bez przeciągania zapraszam na post : )

♥ Płyn Micelarny Kolastyna Refresh.
 Jest to produkt, którego używałam codziennie. Zmywa wszystko dokładnie i nie podrażnia. Poprzedni płyn micelarny bardzo podrażniał moje oczy (niestety nie podam Wam nazwy, bo nie pamiętam), a tym mogę lać sobie do oka i nic się nie dzieje.

♥ Tusz do rzęs Meybelline New York Lash Stiletto 
 Posiadam dwie takie maskary - niebieską i brązową. Po za kolorem różni je jeszcze jedno - szczoteczka.  Jedna jest prosta, a druga ma taki kąt. Moim ulubieńcem jest ta brązowa z drugą szczoteczką. Jeśli lubicie  delikatniejsze podkreślenie rzęs, ten tusz jest dla Was stworzony. Da się nim lekko wytuszować rzęsy, ale  i  też mocnej. Ja go używam do szkoły i jest świetny. Nie osypuje się i łatwo zmywa. Naprawdę jest fajny.
 

♥ Lakier do paznokci Safari.
 Wszystkie lakiery tej firmy są moimi ulubieńcami. Świetnie się rozprowadzają, trzymają się w miarę długo i  w przypadku niektórych kolorów potrzebna jest tylko jedna warstwa, żeby otrzymać oczekiwany efekt. Na  zdjęciu mój najnowszy zakup, który uwielbiam. Niestety nie mam możliwości podania Wam numeru.    Zapłaciłam za niego 3zł na targu.

♥ Matowy preparat nawierzchniowy firmy dor.
 Po co kupować masę matowych lakierów, które są droższe od zwykłych, jak można zrobić matowe z  naszych ulubionych, które mamy w domu ? Wystarczy kupić matowy top coat. Używałam go dość często i  jestem z niego bardzo zadowolona.

♥ Serum Advance Techniques daily shine firmy AVON.
 Jest to produkt na suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów. Ma on 30ml. Używałam go 3 razy w tygodniu + moja mama codziennie, więc jest on dość wydajny. Moim zdaniem w 100% wykonuje swoje zadanie. Końcówki są nawilżone i są mniej łamliwe i rozdwojone. Naprawdę polecam.

♥ Wkłady zapachowe z Ikei.
 Uwielbiam je. Używałam ich dość często, a zużyłam dopiero 2. Są naprawdę bardzo wydajne. Chcesz wiedzieć o nich coś więcej ? *klik*

To już wszyscy ulubieńcy. Pamiętajcie, że coś co u mnie się sprawdza u Was nie musi.
Jacy są Wasi ulubieńcy ?  Piszcie w komentarzach.
Do następnego postu ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts