Moje dzieciństwo.

Pare zdjęć z dzieciństwa.
Hej kochani <3
Dzisiaj mam dla Was post o moim dzieciństwie. 
Odpowiem na Wasze pytania dotyczące właśnie tego tematu. 
Zapraszam : )

1. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa ? 
 Myślę, że są to różne wyjazdy. Nie umiem określić 1 wspomnienia.
2. Kogo najczęściej odwiedzałaś, jak byłaś mała ?
 Jeśli chodzi o koleżanki to Monikę, z którą się wtedy przyjaźniłam, a jeśli chodzi o rodzinę, to  chyba jasne, że babcie.
3. Zawsze mieszkałaś w tym samy miejscu, czy również gdzie indziej ? 
 Zawsze mieszkałam w tym samym miejscu.
4. Jaka była najzabawniejsza sytuacja z Twojego dzieciństwa, którą wypomina Ci rodzina ? 
W sumie jest pełno zdarzeń, które sobie przypominamy, więc nie da się wybrać jednej.
5. Jak nazywali Cię w dzieciństwie ? 
 Zazwyczaj po imieniu, no i jakieś zdrobnienia typu Julcia itp.
6. Jaka była Twoja ulubiona zabawka w dzieciństwie ? 
 Pamiętam, że jak byłam mała to chciałam jakieś auto straż/policja/karetka, ponieważ nie wiem  czemu, ale lubiłam dźwięk, który wydawały i w końcu kiedyś dostałam straż. Moi rodzice po paru  dniach mieli dość słuchania tego i wyciągli baterie, a mi powiedzieli, że się wyczerpały.
7. Jakie słodycze jadłaś w dzieciństwie ?
 Chyba jak każde dziecko jadłam kinder czekoladki, niespodzianki, mamby i wiele innych, bo moja ciocia z Niemiec coś przywoziła.
Mój pierwszy i ulubiony miś z dzieciństwa.
8. Czy miałaś udane dzieciństwo ? 
 Moim zdaniem było bardzo udane. Nigdy niczego mi nie brakowało.
9. Jak się nazywała Twoja przyjaciółka z dzieciństwa ?
 Jak już wcześniej wspomniałam była to Monika.
10. Bałaś się ciemności ? 
 Tak, ale nie panicznie.
11. Utrzymujesz kontakt z przyjaciółmi z dzieciństwa ?
 Z większością ludzi z przedszkola chodzę do szkoły/klasy.
12. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa ? 
 Małe zoo Lucy i Clifford.
13. Czy w dzieciństwie przeżyłaś jakąś traumę? 
 Nie, raczej nie. 
14. Kim chciałaś zostać w przyszłości ? 
 Zawsze, gdy jest takie pytanie mam przed oczami obrazek, który narysowałam w 1kl (?) .Jak  chodziłam na basen to moim autorytetem była Pani ratownik, która mnie uczyła pływać i kiedyś  chciałam zostać ratowniczką.
15. Miałaś w dzieciństwie jakiś wypadek ? 
 A rozcięcie prawie połowy głowy o kaloryfer się liczy ?

To by było na tyle. Jeśli macie jakieś pytania lub
 pomysły na posty piszcie w komentarzach.

Zapraszam na bloga

 *Kamili*


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts