LBA part7


Hej kochani <3
Chyba każdy, kto zagląda na mojego bloga wie już dobrze co to Liebster Blog Awards.
Chciałam w sumie coś dzisiaj dla Was napisać, a nie mam jeszcze zdjęć do ulubieńców miesiąca, więc jak zauważyłam kolejną nominację do LBA, stwierdziłam czemu nie? Lubię pisać tego typu posty, a więc chętnie odpowiem na te 11 pytań, które wymyśliła *Weronika* .

1. Co chcesz robić w życiu ?
W sumie to od jakiegoś czasu mam wizję tego, co chcę robić w przyszłości. Pewnie nie jest to jakieś wielce ciekawe, ale chciałabym mieć swoją firmę, a do szkoły po gimnazjum, to kierunek architektura i geodezja.
2. Co zainspirowało Cię do założenia bloga ?
To pytanie bardzo często się pojawia i odpowiadałam już na nie pare razy, ale nie będę Was znowu odsyłać do jakiegoś innego LBA. W sumie pytanie powinno być Kto, a nie co. Zainspirowała mnie *Lucy* i *Agata* .
3. Do czego dążysz ?
Do wielu celów, które sobie wyznaczam i chyba muszę się trochę bardziej do tego przyłożyć.
4. Ulubione zajęcie ? 
Na pewno spotkania z przyjaciółmi/znajomymi.
5. Masz jakąś głupią wpadkę z dzieciństwa ?
Chyba każdy ma : ) 
6. Co lubisz robić w deszczowe wieczory ? 
W sumie najczęściej w takie wieczory strasznie chce mi się spać, więc kładę się i oglądam telewizję.
7. Twoje największe marzenie ? 
Pojechać na mecz na Camp Nou (najlepiej FCB-RMA,ale cieszyłabym się z każdego innego) i poznać osobiście zawodników, albo chociaż dopchać się po autograf.
8. Czym się interesujesz ? 
W sumie to interesuje mnie fotografia, ale nie rozwijam jak na razie tego, bo muszę się jakoś bardziej zorganizować.
9. Co sądzisz o samookaleczaniu się ? 
Nie będę się rozpisywać na ten temat, ponieważ planuję napisać o tym post.
10. Jesteś tolerancyjna ? 
Pewnie : )
11. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka ? 
Nie piosenkarz, a raper ostatnio to Słoń.

To by było na tyle z LBA. Zdjęcia są z *instagrama* robione przednią kamerką w telefonie, więc
jakość nie powala, ale chciałam, żeby pojawiło się tu więcej moich zdjęć, a jak na razie innych nie mam.
Jeśli macie jakieś pytania do mnie albo pomysły na posty, które chcielibyście tu zobaczyć
 piszcie w komentarzach lub na maila (julka0316@interia.pl)
Do jutra ; *

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts