LBA part.8

  

Hej kochani <3
Jak wiecie bardzo lubię odpowiadać na pytania.
Zauważając kolejną nominacje do LBA, tym razem od *Kasi* pomyślałam czemu nie ? 
Dzięki tym postom dowiadujecie się czegoś o mnie. Bez przedłużania zapraszam na post.

1. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się mieć kłopoty z policją ?
 Nie przypominam sobie.
2. Gdzie chciałabyś się jutro obudzić ?
 W Barcelonie.
3. Czy posiadasz jakąś umiejętność, której nie mają inni ludzie ? 
 Nie.
4. Ulubiony film ? 
 Chyba Step Up 4. Oglądałam to z 1000 razy.
5. Jak lubisz zaczynać swój dzień ? 
 Z myślą, że nie muszę iść do szkoły i mogę jeszcze pospać.
6. Miałaś już hejty na blogu ? 
 Na blogu nie przypominam sobie, ale na asku zdarzył się hejter, któremu nie pasowało to, że mam bloga.
7. Jaka jest Twoja ulubiona strona internetowa, oprócz społecznościowych ? 
 weheartit.com itp. Zawsze znajdę coś fajnego, nie raz z pomysłem na posta lub DIY.
Przepraszam, że znowu dodaję zdjęcia robione telefonem, ale ostatnio nie mam czasu robić aparatem albo stoję przed nim    2 godziny, a wychodzę okropnie i nic nie nadaje się do dodania.
8. Twój ulubiony napój to... ? 
 Sok pomarańczowy <3
9. Lubisz siebie ? 
 Zależy czy chodzi o ciało czy osobowość.
10. Co doprowadza Cię do szaleństwa  ?
 W sensie, że takiego ze szczęścia ? Wystarczy być z przyjaciółmi : )
11. Jaka jest Twoja najważniejsza ogólna zasada ? 
 Stay strong & be yourself.


To byłoby na tyle. Jeśli macie jakieś pytania/pomysły na posty piszcie w komentarzach.
Każdy komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech.
Pewnie część z Was myśli, że piszę to, żebyście komentowali, ale to nie jest prawda.
Chyba każda blogerka tak ma, że widząc komentarze pod postem uśmiecha się, bo widzi, że to co robi ma sens.
Do następnego postu ; *


Zapraszam na bloga

 *Kamili*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts